שיווק ופרסום

משרד הפרסום DIBOOR זכה במכרז של הטכניון בחיפה

משרד הפרסום DIBOOR חושף היום כי זכה במכרז הפרסום של הטכניון, וכי מהיום תקציב הפרסום של המוסד האקדמי המוביל, שיושב בחיפה שנמצא בחזית המחקר העולמי, ינוהל על ידו
מערכת ice | 
הטכניון (צילום יח"צ/ עמוד הפייסבוק של הטכניון)
משרד הפרסום DIBOOR חושף היום (ראשון) כי זכה במכרז הפרסום של הטכניון, וכי מהיום תקציב הפרסום של המוסד האקדמי המוביל, שיושב בחיפה שנמצא בחזית המחקר העולמי, ינוהל על ידו. משרד הפרסום פעיל בשוק הישראלי זה 15 שנה ופועל מול חברות רבות ומוכרות לציבור.
משרד הפרסום DIBOOR מנהל קמפיינים לכמה עשרות מותגים מובילים, ובהם דומינו'ס פיצה, יונדאי, מימון ישיר ומחלבות גד. המשרד זכה בפרסים בשורה של פרסים בין-לאומיים יוקרתיים, ובהם סוכנות הדיגיטל המובילה של השנה בתחרות הפרסום הגולדן דראם.
"אנו מודים על האמון של הצוותים שמנהלים את מותג הטכניון", אומרת הבעלים והמנכ"לית של DIBOOR דנה קול בן יהודה. היא הוסיפה כי ״האסטרטגיה שהובילה אותנו תייצג את מובילות הטכניון בארץ ובעולם בתחומי המחקר, הטכנולוגיה והמדע".
דנה קול (צילום: עמרי שפירא)
אייל גיא, שותף וסמנכ"ל קריאייטיב ב-DIBOOR הוסיף: "הטכניון זה לקוח חלום לאנשי פרסום,  שכן ההבטחה הפרסומית היא אינסופית ופוגשת את המציאות מדי יום ע"י המוסד המדהים הזה. אני נלהב לצאת לדרך ושמח שהרעיונות שהצגנו התקבלו במלואם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה