שיווק ופרסום

אלו הפרסומות האהובות ביותר בחברה הערבית

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש יוני על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV בשיתוף ice | זו הפרסומת שמככבת במגזר 
מערכת ice | 
פרסומת של סנו למגזר הערבי (צילום יחצ)
הפרסומת של ״ג'ק קובה" הינה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש יוני  כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice.
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק משתמשים מדי יום.

לאחרונה פורסם מתוך מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 26% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
מדי חודש אתר ice מפרסם יחד עם גולשי אתר Panet וצופי הלא TV את דירוג הפרסומות האהובות והמשפיעות ביותר בחברה הערבית בישראל. נתונים שרק לעתים חופפים עם הפרסומות המככבות במסכי הטלוויזיה בעברית. 
 
הפרסומת של ״ג'ק קובה"
כאמור, הפרסומת של ״ג'ק קובה" הינה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש יוני. למקום השני הגיעה הפרסומת של חברת סנו עם המותג K3 מבית d-say. הפרסומת עוסקת בטיפול בתיקנים בקיץ.
 
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא פרסומת של קפה עלית – קפסולות למכונות קפה  שמשתלבת במהפכת הקפה בחברה הערבית: יותר יותר שותים קפה אספרסו והפוך. הפרסומת של משרד הפרסום מזוואי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה