שיווק ופרסום

אלו הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית בישראל

קמפיין שטראוס מים מבית היוצר של פרסום מזוואי הנה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש מאי
מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום vecteezy)
קמפיין שטראוס מים מבית היוצר של פרסום מזוואי הנה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש מאי, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ICE.
הפרסומת המנצחת של שטראוס מים פונה לחברה הערבית שמתחילה את עונת השיפוצים והתחדשות הביתית עם "פינת המים" במטבח וכמובן מים איכותיים.
 
למקום השני הגיעה הפרסומת של איקאה שמציעה מכוון חדרים מעוצבים ופתרונות אחסון חכמים למי שמשפץ את הבית או מחדש. משרד הפרסום מזוואי.
 
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי של מזגני תדיראן באמצעות משרד הפרסום מקאן ומסתערת על שוק המזגנים בחברה הערבית עם טכנולוגיית ה-AIROW.
 
מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה