שיווק ופרסום

הפרסומות האלו חורכות את המסכים בחברה הערבית

פרסומת קופת חולים מאוחדת קטפה את המקום הראשון בדירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש נובמבר, על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV בשיתוף ice

מערכת ice | 
הפרסומת של הרשות למלחמה בדרכים
קמפיין קופת חולים מאוחדת היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש נובמבר, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice. 
הפרסומת המנצחת של קופת חולים מאוחדת  באמצעות משרד הפרסום אסוואק מתמקדת ב"מאוחדת היברדית" ובמגוון רופאי הילדים המומחים בזמינות און ליין לחברה הערבית.
 
למקום השני הגיעה הפרסומת של הרשות למלחמה בדרכים (רלב"ד).נושא חשוב מאד בחברה הערבית – המלחמה בתאונות הדרכים. פרסומת הסברתית בנושא חגורות בטיחות.משרד הפרסום- לפ"מ.
 

הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא לרישוי עסקים – מהפכה ברישוי בעסקים בישראל מבית היוצר של לפ"מ.
 

לאחרונה דיווח כי ערוץ הלא  TV(אפיק 30) מקבוצת Panet יכנס כחבר רשמי בוועדת המדרוג. בנוסף, מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 26% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV. 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה