שיווק ופרסום

יאנגו דלי בבשורה: החטיף האהוב שהטריף את הרשת חוזר

לאור ביקוש הצרכנים, ולאור העובדה שבתוך פחות מ-24 שעות נמכרו מעל 2,000 יחידות מחטיף הפטל הפופולארי Franui, יאנגו דלי, אפליקציית שירות סופר אונליין, מחזירה את המותג האהוב ומכריזה על השקה מחודשת
מערכת ice | 
יאנגו דלי (צילום דור קדמי)
לאור ביקוש הצרכנים, ולאור העובדה שבתוך פחות מ-24 שעות נמכרו מעל 2,000 יחידות מחטיף הפטל הפופולארי Franui, יאנגו דלי, אפליקציית שירות סופר אונליין, מחזירה את המותג האהוב ומכריזה על השקה מחודשת. Franui, חטיף פטל קפוא בציפוי שוקולד, אשר יצר קטגוריה חדשה בעולם המתוקים, נולד כממתק מקומי של עיירה קטנה בפטגוניה (ברילוצ'ה). חברת האםRapanui  הפכה לאחת הקונדיטוריות הסמליות והמצליחות בארגנטינה. כאמור, מדובר בפטל קפוא המצופה בשוקולד.
בהודעה של יאנגו דלי נכתב: "מרגע שעלה המוצר לאפליקציה, ובתוך יממה בלבד, המלאי אזל לגמרי ובימים אלו, לאור ביקוש צרכנים, יאנגו דלי משיקה מחדש את המוצר האהוב ומאפשרים ללקוחותיה לרכוש אותו מאפליקציית החברה".
עומרי גרינברג, מנהל המחלקה המסחרית ביאנגו דלי ומי שיזם את רכישת המוצר ציין: "אנו גאים בעובדה שהצלחנו לזהות את הפוטנציאל של המוצר ושמחים להמשיך ולספק אותו ללקוחותינו. אנו מקווים להמשיך ולהביא את המוצרים האהובים ביותר, באופן המהיר והאיכותי ביותר".

טל בטיטו, סמנכ״ל הסחר ביאנגו דלי ציין: ״המטרה החשובה ביותר ביאנגו דלי היא להמשיך ולספק ללקוחותינו את חווית הקניה הטובה והמשתלמת ביותר. אנו נמשיך לעמוד בסטנדרט בינלאומי ולהביא ללקוחותינו מוצרים שהם סופר פרימיום בצורה המהירה והאיכותית ביותר".

חטיף Franui (פראנוי & יאנגו דלי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה