כסף וצרכנות

2,000 יחידות תוך יממה: הלהיט החדש ישכיח את הרולאפס?

הפטל הקפוא Franui כובש את העולם והישראלים בהיסטריה; ביאנגו דלי זיהו את הפוטנציאל ואפילו הם לא האמינו כמה מהר הוא נחטף; המלא יחודש מחר
מערכת ice |  4
רולאפס (צילום מערכת אייס)
Franui החטיף הקפוא מברילוצ'ה, עושה עלייה לישראל, וכמו הרולאפס גם הוא מעורר עניין רב. ישראלים רבים נחשפו לתופעה העולמית דרך הטיולים בדרום אמריקה והטיק-טוק והחלו לחפש ברשתות כיצד ניתן להשיגו. ביאנגו דלי היו הראשונים בארץ לשמוע על הטירוף, ורכשו את כל הסטוק שיובא לישראל להפצה באפליקציה. השמועה התפשטה מהר ממה שמישהו יכול היה לדמיין ובתוך יממה נמכרו כל 2,000 היחידות שהוצעו לשיווק בארץ, די דומה לרולאפס.
הממתק נולד כממתק מקומי של עיירה קטנה בפטגוניה (ברילוצ'ה). חברת האם Rapanui הפכה לאחת הקונדיטוריות הסמליות והמצליחות בארגנטינה. מדובר בפטל קפוא המצופה בשוקולד (לבן/חלב/מריר) ונמכר בגלידוניות, כך שאפשר לאכול עוד ועוד ולא להפסיק. הממתק עשוי מפטל בוגר שנבחר ונקטף ברגע הבשלות המתאים כך שיש לו את החומציות האידיאלית. הפטל מצופה בשתי שכבות שוקולד משני סוגים שונים: שוקולד לבן ושוקולד מריר, או שוקולד לבן ושוקולד חלב.
הפראנוי הוא מוצר שיצר קטגוריה חדשה בעולם המתוקים. זה חטיף, זה פרי, זה שוקולד, וזה קפוא. "אנחנו מאמינים שהוא מתחרה בגלידות ובקינוחים בגלל האופן שבו הוא מוצג, אבל אנחנו גם טוענים שזה מוצר לצריכה בכל מקום ואיך שתרצו", אמרה לטיסיה פנוגליו, מבעלי רפנואי.
בישראל, המוצר והמותג אהובים מאוד על ישראלים שטיילו בדרום אמריקה ובעיקר בארגנטינה, והפך להיות ממש לחלק מחווית הטיול. יאנגו דלי זיהו  את הפוטנציאל ורכשו מיד את כל המלאי שהגיע לישראל. 2000 יחידות נמכרו ב-24 שעות הראשונות מבלי לפרסם את זה כלל. המלאי אזל בעקבות שיחות מפה לאוזן, פוסטים ויראלים בקבוצות הקולינריה (דוגמת "רעבים ברעבך") וסרטוני טעימות בטיקטוק. המוצר עלה לאפליקציה בחמישי האחרון בערב (1.6) ולמחרת כבר אזל.
המוצר הביא ליאנגו דלי 600 משתמשים חדשים, אשר רכשו בפעם הראשונה ביאנגו דלי בסוף השבוע, כשהפרנוי היה חלק מהסל שלהם או המוצר היחיד בסל. רוב הרכישות היו באיזור גוש דן. ביאנגו דלי מספרים אפילו על מספר אנשים שהגיעו לדארק סטור של החברה, שם מאוחסנים המוצרים ומשם יוצאים המשלוחים, במיוחד כדי לבקש את הממתק האהוב.
עומרי גרינברג, מנהל המחלקה המסחרית ביאנגו דלי ומי שיזם את רכישת המוצר: "במסגרת עבודתי אני נחשף לאלפי מוצרים בשנה, כשהחברים מפרנוי פנו אלי מיד זיהיתי את הפוטנציאל של המוצר בשירות שלנו, שהוא המהיר ואיכותי ביותר בישראל היום.״
טל בטיטו, סמנכ״ל הסחר ביאנגו דלי סיפר: ״חשוב לנו לספק ללקוחות שלנו את חווית הקנייה הכי טובה ומשתלמת, וזה אומר גם לספק להם את מה שהם הכי רוצים, הכי מהר שאפשר. אצלנו הצרכן מבין שאיכות נמדדת במעשים ובשירות חסר פשרות, וכן גם במוצרים שהם סופר פרימיום. הפראנוי הוא מוצר פרימיום, הנחשב מורכב, שכן הוא צריך להגיע קפוא אל הלקוח. אנחנו שמחים שהצלחנו לעמוד בסטנדרט הבינלאומי שהמוצר דורש."
פראנוי (Franui), הפטל המצופה בשוקולד מפטגוניה, הגיע לישראל ביבוא בלעדי של חברת C.G.C HOLDINGS של גונן כהן.
גונן כהן: "הכרתי את פראנוי לראשונה לפני כשנה וחצי בטיול ירח דבש עם אשתי בארגנטינה.שם טעמנו את המוצר בפעם הראשונה, זאת הייתה אהבה מביס ראשון ומיד לאחר מכן יצרתי קשר עם מנכ"לית החברה לטיסיה ונפגשנו .עם חזרתי לישראל חברתנו פעלה לחתום את הסכם הבלעדיות עם החברה לשוק הישראלי ולהתחיל ביבוא המוצר לארץ".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשרות. האם זה כשר?
    דוד 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם כן באיזה כשרות?
    סגור
  • ללא כשרות
    בני 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כשר בכלל.
    סגור
  • 1.
    רולאפס
    אדווה 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות עכשיו אלה שלא יכלו לרכוש רולאפס יכולים לקנות את זה בזול
    סגור
  • 3 ב10 שח
    דנה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רולאפס,כבר מזמןן נמכר בגרוש ורבע...קניתי לפני חודש וחצי ב10 ש"ח ליחידה ועכשיו 3-יח ב10 ש"ח. אז ככה שנראה לי שאין אחד ששמע על הממתק ועדיין לא טעם אותו.
    סגור