שיווק ופרסום

טיב טעם משתדרגת: באיזו עיר בחרה להשקיע 7 מיליון שקל?

רשת טיב טעם שדרגה את אחד מסניפיה בראשון לציון בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. כך נראה הסניף המשופץ ואלו המחלקות המשודרגות מהן תוכלו ליהנות גם בחגים ובשבתות
מערכת ice |  2
חגי שלום מנכ"ל טיב טעם (צילום אסף לב, Magma Images)
רשת טיב טעם מודיעה היום (שלישי) על שדרוג ניכר בסניף ראשון לציון ברחוב דרך המכבים 62. הרשת ביצעה בסניף "מתיחת פנים" משמעותית שכללה עיצוב ושדרוג עדכני בהשקעה של כשבעה מיליון שקל. הסניף המשופץ משתרע על 9,300 מ"ר וימשיך להיות פתוח בשבתות, חגים ואף יציע חניה גדולה בצמוד וללא תשלום.
הסניף הוותיק שודרג על כל מחלוקתיו, וכעת הוא כולל קצביה בשירות עצמי, דגים טריים ארוזין, מעדניית גבינות ונקניקים, מחלקת יין ואלכוהול, מחלקת פירות וירקות ועוד. לצד זאת, הוקם בסניף מתחם בריאות "עדן טבע" ובו ניתן למצוא כעת מגוון של מוצרי טבע ובריאות, בהם ויטמינים, קוסמטיקה טבעת, תוספי תזונה, מוצרים אורגניים ועוד. כמו כן, בסניף הוקמה מחלקת בית איכותית תחת השם DM, מבית DOMO, ציבור הקונים יוכל לעשות שימוש בקופות בשירות עצמי ולהגיע למחזר באמצעות מתקן אוטומטי למחזור בקבוקים.
נוסף על כך, עבודת השדרוג כללה החלפת ציוד ומקררים, מידוף מחודש ועיצוב בסגנון מודרני. לבסוף, הורחב מתחם תפעול וליקוט במטרה לשפר את שירות האונליין.
חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, מסר: "שדרוג נראות החנויות זו עוד דרך להוקיר את לקוחות טיב טעם אשר מורגלים לחוויית קנייה ושירות ברמה גבוהה... כמו כן אנו פועלים, ביחד עם עיריית ראשון לציון לשיפוץ מתחם החניות במקום שייועד אך ללקוחות המתחם. במהלך שנת 2023 ישופצו עוד מספר סניפי דגל וסניפי סיטי ברחבי הארץ. כיום, הביקושים  להזמנות אונליין גדלים בעשרות ומאות אחוזים מצד הלקוחות ובהתאם לזה, בנינו בסניף, אזור מיוחד לליקוט, שמכיל מאות מוצרים לטובת ייעול ושיפור הליקוט לאונליין, ובכך ישתפר שירות המשלוחים ללקוחות".

סניף טיב טעם, ראשון לציון. צילום: שלומי יוסף.
מע
המעדנייה בטיב טעם ראשל"צ. צילום: אסף לב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התמונות לא של סניף ראשלצ (ל"ת)
    טמבלים 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה רשת שאינה משלמת לרבנות יוצאת בסקרים יקרה מאוד? (ל"ת)
    לא מוזר? 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור