כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק? זה מה שתוכלו לרכוש בשקל

בפרסום בפייסבוק של חברת הביטוח מבית רמי לוי נכתב: "הבית שלכם יקר? אין סיבה שהביטוח שלו יהיה יקר, אנחנו ברמי לוי ביטוח דואגים לתת לכם ביטוח דירה החל מ-1 ש"ח בלבד ליום! מהיום משווים ורוכשים ביטוח דירה במחירי רמי לוי"
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
רק לפני קצת פחות משנה, קבוצת "רמי לוי" הרחיבה את פעילותה גם לתחום הביטוח כאשר השייקה חברת "רמי לוי שיווק השקמה" את "רמי לוי ביטוח", שמציעה למבוטחים מגוון גדול של ביטוחים כגון: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי בריאות, משכנתא, נסיעות לחו"ל וכו'.
בפרסום בפייסבוק נכתב: "הבית שלכם יקר? אין סיבה שהביטוח שלו יהיה יקר, אנחנו ברמי לוי ביטוח דואגים לתת לכם ביטוח דירה החל מ-1 ש"ח בלבד ליום! מהיום משווים ורוכשים ביטוח דירה במחירי רמי לוי, אנו נבצע עבורך השוואה בין מגוון רחב של ביטוחי דירה ממיטב חברות הביטוח בישראל". במודעה נוספה תמונה של סוכריה ונכתב: "ביטוח דירה במחיר של סוכריה".
הביטוחים יינתנו ע"י חברות ביטוח רבות ביניהן: הראל, כלל, הכשרה, מגדל, שלמה ביטוח ואיילון. "רמי לוי ביטוח" תציע ללקוחות סל ביטוחים במחירים תחרותיים. מעבר לכך, תעניק הטבות בתחומים שקשורים לרשת רמי לוי שיווק השקמה. כך לדוגמא, לקוחות אשר ירכשו ביטוח מהחברה, יצטרפו כחברים למועדון הלקוחות של רמי לוי וייהנו משלל הטבות אישיות וכלליות הניתנות להם. 
 
רמי לוי אמר בזמנו: "השקת 'רמי לוי ביטוח' הינה המשך ישיר של רמי לוי שמציע לצרכנים מגוון רחב של ביטוחים במחירים אטרקטיביים, תוך הקפדה על עקרון של אובייקטיביות ומתן שירות מקצועי ואישי בפריסה ארצית מלאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי לוי - זול נכו.ן איכות פח (ל"ת)
    רובן 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    בבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש סופר יותר טוב מימך
    סגור