שיווק ופרסום

אנה ארונוב עושה נועה קירל – בתחתונים וחזייה

הפרזנטורית של רשת אינטימה הצטלמה במחווה להופעה של נועה קירל באירווזיון, על רקע הקופסא המוארת ועם תנועת חד הקרן המפורסמת
מערכת ice |  3
אנה ארונוב בקמפיין אינטימה (צילום לידור חדידה)
הדוגמנית והרקדנית אנה ארונוב הצטלמה הבוקר (שני) לקמפיין קיץ 2023 של רשת אינטימה, שעמד בסימן מחווה להופעה של נועה קירל שתייצג אותנו ממש בעוד רגע בתחרות האירוויזיון.
לטובת הצילומים הוצבה הקופסה שנחשפה לפני מספר ימים בחזרה של נועה קירל על הבמה בליברפול, ממנה תתחיל את ביצוע השיר בתחרות השירים האירופית. במסגרת הקמפיין הצטלמה אנה בלוקים שונים מקולקציית הקיץ, כשהיא בתוך הקופסה המוארת, ומבצעת תנועות בולטות מההופעה של נועה כמו למשל סימן החד קרן שהפך לסמל המוכר ביותר של השיר. את הצילומים הוביל הצלם דודי חסון.

לאחרונה התייחסה ארונוב לקמפיין ההלבשה התחתונה של אינטימה ולביקורות שספגה בעקבות חשיפת גופה: "למה קשה לאנשים לראות אישה או גבר (מתברר) בהלבשה תחתונה?" שאלה ארונוב בתיבת השאלות שפתחה לדיון בסוגיה. "מה זה עושה להם שהם כל כך מתנגדים? מה קרה עם לראות קצת עור של בני אנוש?", המשיכה לתהות. "אם מחר אנחנו נטוס ונעלה תמונות עם בגדי ים זה גם לא יהיה נעים לצפייה או שרק סוג בד עושה את כל ההבדל? באמת מעניין אותי איפה זה פוגש אתכם? בעיניי גוף זה דבר כל כך טבעי ואנושי".

צילום: לידור חדידה
"צניעות, שרק בעלך או אשתך צריכים לראות אתכם חשופים", כתבה, "זו גישה שמרנית שמתאימה רק לחלק מהאוכלוסייה ואני מכבדת את זה", השיבה ארונוב, אך סייגה מיד את דבריה: "אבל אני אישה חופשיה בשנת 2023 ונבחרתי להיות פרזנטורית של חברת הלבשה תחתונה. אני בשלום ואהבה עם הגוף שלי. אני לא אגיד לאף אחת שימי ביקיני ותחגגי את הנשיות שלך", הוסיפה, "אז למה מישהו מרגיש בנוח להגיד לי?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניראת כמו עוף מרוט (ל"ת)
    מומי 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ניראת כמו עוף מרוט (ל"ת)
    מומי 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האמת לא משהו.... (ל"ת)
    ישראלי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור