ויראלי

אנה ארונוב חושפת: "קשה לאנשים לראות, הרגיש להם אינטימי מדי"

אנה ארונוב מדברת על הביקורות שחטפה בעקבות קמפיין ההלבשה תחתונה שעשתה עם בעלה: "היה קושי לאנשים לראות אותנו כזוג דווקא עם הלבשה תחתונה. אולי דווקא בגלל שאנחנו זוג זה הרגיש להם אינטימי מדי"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום סושיאל גולף)
אנה ארונוב, השחקנית והרקדנית המצליחה ושופטת "רוקדים עם כוכבים", משמשת כפרזנטורית של "אינטימה", ובמסגרת עבודותה הצטלמה לקמפיין בגדי הים של הרשת לקיץ 2023. וזו כמובן ממש לא הפעם האחרונה שהיא מצטלמת לקמפיין הלבשה תחתונה, כאשר בפעם הקודמת שעשתה זאת, זה היה יחד עם בעלה אייל אלגבי, אז היא חטפה תגובות קשות מאוד על כך.
בראיון ל-TMI התייחסה ארונוב לתגובות שקיבלה, ולקמפיין ההלבשה התחתונה הנוכחי שהיא עושה. על הביקורות שקיבלה בקמפיין האחרון אמרה ארונוב: "אני לא נפגעת אבל זה שיח שעניין אותי וקיימתי אותו באינסטגרם שלי. היה קושי לאנשים לראות אותנו כזוג דווקא עם הלבשה תחתונה. לא מעט הגיבו בצורה כזאת, היה קשה להם לראות. אולי דווקא בגלל שאנחנו זוג זה הרגיש להם אינטימי מדי. חלום שלי שאוכל לדגמן הלבשה תחתונה עד גיל ממש מבוגר, כי יש בזה משהו נורא טבעי. אולי תראו אותי בגיל 60 באינטימה, אני אשמח". 
ארונוב המשיכה וסיפרה על התגובות שלה לטוקבקים: "אני קוראת את התגובות באינסטגרם שלי כי אני מרגישה שבאים אליי הביתה. ברגע שזה בחוץ, זה כאילו לא שלי. הכל בגבול הקווים האדומים שלי. אם זה מגיע לעלבון אישי אני פשוט עושה בלוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה