שיווק ופרסום

דנה גרוצקי נחשפת: מככבת ללא מייק-אפ בקמפיין חדש

יפה באופן טבעי: הצצה למאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין של דנה גרוצקי למותג הטיפוח הקוריאני אירבוריאן

מערכת ice |  1
דנה גרוצקי בקמפיין אירבוריאן (צילום יח"צ)
בין הצילומים לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" והצילומים לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בהשתתפותה, והיותה אמא לארבע, המגישה והמנחה דנה גרוצקי הוסיפה ללוז הצפוף צילומי קמפיין למותג הטיפוח הקוריאני אירבוריאן שעשה עלייה לישראל ובחר בדנה להוביל את הקמפיין לקיץ הקרוב.
אחרי שדווח כי נפצעה במהלך הצילומים לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, כעת דנה חושפת כי היא סובלת משבר בצלע ולמרות זאת הגיעה לסט הצילומים ומשדרת עסקים כרגיל. היא אפילו לא ויתרה על ריקודים על הסט ואנחנו רק מחכים כבר לראות אותה בריקוד פסדובלה.

 דנה גרוצקי בקמפיין אירבוריאן (צילום יח"צ)
במסגרת הקמפיין, גרוצקי תוביל את המותג עם קמפיין רחב שיצולם בקרוב בפריסה ארצית ותייצר תכנים לרשתות החברתיות. וגם היום דנה מצטלמת על הסט ללא שימוש במייק אפ, אלא במוצרים ההיברידים של החברה.
"אירבוריאן הינו מותג ששם לעצמו כמטרה והתחייבות ללקוחות שלו, לאהוב את העור הטבעי ולהתגאות בו. הבחירה בדנה שמהווה מודל לחיקוי והשראה הייתה טבעית לחלוטין לקראת השקת המותג בישראל" אומרת עדי עוזיאל, מבעלי חברת אירבוריאן בישראל.

עדי עוזיאל מבעלי חברת אירבוריאן בישראל, עם דנה גרוצקי (צילום דורון ברסקי)
‏אירבוריאן הוא מותג טיפוח קוריאני שנקנה בשנת 2012 על ידי קבוצת לאוקסיטן העולמית ומשווק ביותר מ-35 מדינות ברחבי העולם וברשתות גדולות כמו: ספורה, בלומינגדיילס ועוד.
אירבוריאן הוא מותג טיפוח קוריאני בשיטה היברידית ומתמחה ביצירת מוצרי טיפוח בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המשלבת בין איפור לטיפוח. המותג פתח לאחרונה בישראל חנות דגל ראשונה בעזריאלי שרונה בתל־אביב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נורא
    אריאל 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד לאן עוד תמתחי את הגבות, את גם ככה קריקטורה
    סגור