שיווק ופרסום

TCMcareer תספק שירותי גיוס והשמה טכנולוגיים ורילוקשיין לחברות היי-טק בפורטוגל

חברת TCMcareer תתחיל לספק שירותי גיוס והשמה ורילוקשיין לחברות היי-טק רבות בפורטוגל ובמדינות נוספות באירופה. השירותים יכללו גיוס והשמה במודל של מיקור חוץ
מערכת ice | 
עסקים (צילום pexels)
TCMcareer מקבוצת תיגבור, תספק שירותי גיוס והשמה טכנולוגיים ורילוקשיין לחברות היי-טק בפורטוגל ומדינות נוספות באירופה ובכך מרחיבה את פעילותה. השירותים שתעניק TCMcareer מקבוצת תיגבור יכללו גיוס והשמה לחברות היי-טק בפורטוגל וחברות נוספות באירופה, וכן במודל של מיקור חוץ לפיו השכר ישולם בישראל או באירופה על פי בחירה, השירות יכלול ניהול עובדים במיקור חוץ, ליווי ועזרה ברילוקשיין.
בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים בפרט, על רקע חקיקת הרפורמה המשפטית, חברות ישראליות רבות החליטו להעביר את הפעילות שלהן לחו"ל, ומחזיקות מספר גדול יותר של עובדים מחוץ לישראל. פורטוגל הפכה ליד מבוקש לישראלים וחברות היי-טק רבות מקימות שם מרכזי פיתוח.
 
אורית בנבנישתי מנכ"לית קבוצת תיגבור: "הכניסה לפורטוגל היא הזדמנות בעלת פוטנציאל רב עבורנו, פורטוגל הפכה לאחד היעדים המבוקשים עבור חברות ישראליות רבות שהעבירו את פעילותן לחו"ל, כחברה העוסקת שנים רבות בתחום גיוס והשמה לחברות טכנולוגיות, מומחית בפיתוח והתאמה של פתרונות במיקור חוץ, נוכל לתת מענה לחברות טכנולוגיות הפועלות בארץ ומעסיקות עובדים בחו"ל ולחברות שפעילותן בחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה