שיווק ופרסום

ביונסה נפרדת: הכישלון של מותג האופנה נחשף

על פי הדיווחים בעולם ביונסה תיפרד מאדידס בעקבות הכישלון של המותג המשותף. באדידס אומרים כי המותג נחל הפסד של מיליונים לחברה
מערכת ice |  1
הקולקציה של ביונסה לאדידס (צילום יחצ)
לאדידס יש בעיה. על פי הדיווחים, ביונסה ויצרנית בגדי הספורט נפרדו הדדית, כך לפי ה-Hollywood Reporter.
החדשות על הפיצול לכאורה מגיעות כמעט חודשיים לאחר שמכירות קו הבגדים של הזמרת IVY PARK צנחו ב-50%, והכניסו רק 40 מיליון דולר ב-2022 בהשוואה ל-93 מיליון דולר ב-2021.
באותו זמן, הוול סטריט ג'ורנל דיווח שהקו של ביונסה צפוי להכניס הרבה יותר מ-250 מיליון דולר במכירות בשנה שעברה. עם זאת, "בחמש מתוך ששת הפרסומים האחרונים של אייבי פארק, בערך מחצית מהסחורה שיוצרה לא נמכרה", דיווחה הרשת, והוסיפה כי קו הבגדים ונעלי הספורט "מפסידים כסף עבור אדידס".

ביונסה, 41, השיקה במקור את אייבי פארק עם טופשופ בשנת 2016. עם זאת, בשנת 2018, הזמרת רכשה 100 אחוז מהמותג מהחברה של המיליארדר הבריטי פיליפ גרין לאחר שהתמודד עם האשמות של הטרדה מינית, בריונות וגזענות.
בשנה שלאחר מכן, קווין בי התחברה לאדידס כדי להשיק ליין יוניסקס כולל שפנה לגברים ולנשים כאחד. "אני מעריכה את היופי של לבוש שלא שייך למגדר ושבירה של חוקי האופנה כביכול". אמרה ביונסה.
הקו הציג מספר סגנונות למבוגרים ולילדים, כולל קפוצ'ונים, שמלות, גרביים, חזיות ספורט ונעלי ספורט במידות שונות.
ביונסה חשפה את הקולקציה האחרונה שלה - Park Trail - בינואר האחרון. למרות שהשותפות שלה עם אדידס עשויה להסתיים, הזמרת מתכוננת להתחיל את "סיבוב ההופעות העולמי של הרנסנס" שלה במאי הקרוב, בו תופיע עם שירי האלבום החדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    והאלבום החדש גרוע (ל"ת)
    עבר זמנה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור