שיווק ופרסום

עומר אדם מציג: קולקציית המשקפיים החדשה תשבור את השוק?

רשת אופטיקנה משיקהאת קולקציית 2023 של מותג Cattleya. הקולקציה החדשה משלבת 50 דגמים חדשים מתוכם כ-30 משקפי שמש ו-20 משקפי דגמים של משקפיים אופטיים. 
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום סיימון אלמלם)
רשת אופטיקנה משיקה היום (שני) את קולקציית 2023 של מותג Cattleya. הקולקציה החדשה משלבת 50 דגמים חדשים מתוכם כ-30 משקפי שמש ו-20 משקפי דגמים של משקפיים אופטיים. הפרזנטור של החברה הוא לא אחר מאשר עומר אדם.
בצילומי הקולקציה החדשה השתתפו פרזנטור המותג עומר אדם ולצדו הדוגמנית הבינלאומית ליתאי מרכוס, שכיכבה במגוון קמפיינים של בית האופנה Balenciaga  וצעדה על המסלול בתצוגות של בתי האופנה המובילים דוגמת גוצ'י, מיו מיו ובלנסיאגה הנחשבים למדוברים ביותר במסגרת שבועות האופנה. ליתאי גם מככבת תדיר בהפקות שונות דוגמת ווג פורטוגל ויוון ועוד. 
הקולקציה החדשה משלבת נגיעות של אופנה עילית עם פנטזיה וירטואלית ומציעה מגוון מסגרות בגוונים ירוקים עזים ברוח טרנד הקיימות החם הכובש את עולם האופנה, לצד מסגרות בעלות צבעים נועזים נוספים, שימוש בחומרים ממוחזרים, מסגרות א-סימטריות, מסגרות בעלות פרופילים עבים וחדים, מסגרות בהירות ושילובים של שרשראות ומסכות. 
משקפי השמש נמכרים במחיר אחיד של 299 שקלים, בעוד מסגרות המשקפיים האופטיות כוללות בדיקת אופטומטריסט במחיר של 399 שקלים. המותג נמכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה. מותג המשקפיים Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה בקיץ 2021. מקור השם "קאטליה", הוא סחלב קולומביאני נדיר הגדל ביערות הגשם של קולומביה ונחשב ליפה בפרחי הסחלב.
המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת. בנוסף, הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מלל בשביל לכתוב "אספנו מסגרות מסין והמצאנו סיפור" (ל"ת)
    עידן 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור