שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: עומר אדם עונה באומץ למבקרים בקמפיין אופטיקנה
ביקורת היא כמו שמש, רק לדאוג לשים את המשקפיים הנכונים - עומר אדם במסע אמיץ להתמודדות מול הביקורות נגדו, בקמפיין שחודר ללב של הצרכן ומביא למסכים משהו ייחודי ואחר | פרסומת השבוע של ice
מה עובר על עומר אדם? הקמפיין הייחודי מבית היוצר של ראובני פרידן, מביא הפעם את הפרסום לכיוונים אחרים וחדשים. הקמפיין לקולקציית הקיץ של משקפי השמש קאטליה (Cattleya) מבית אופטיקנה מובא דרך הביקורות על הזמר עומר אדם, אז עם אותה תמונה שפורסמה יחד עם בת זוגתו יעל שלביה, ופתאום החיבור למשקפי שמש הוא לא רק להגנה מפני קרינה, אלא משהו אישי, משהו אחר, התחברות למאבק בביקורות קוטלות, חיבור רגשי למותג דרך אחת הדמויות המשפיעות בישראל.
הקמפיים שעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט, התחיל בכלל כטיזינג בסטורי של עומר אדם, והמשיך לחשיפה אישית של עומר אדם כנגד הביקורות עליו.
ההתמודדות, יחד עם משפט המחץ: "ביקורת, כמו שמש, שורפת אותך לפעמים. צריך לחבק אותה, רק לדאוג לשים את המשקפיים הנכונים", מעבירים את החיבור למותג והמסר בצורה הכי חודרת שאפשר. לא עוד פרסומת קלילה, מצחיקה או ססגנונית. הפעם, ישר לליבו של הצרכן. והתוצאה? מדוייקת מאין כמותה.
עומר אדם בקמפיין אופטיקנה | משרד פרסום: ראובני פרידן | ימי צילום: 1 | תקציב הקמפיין: 4.5 מיליון שקל
דבר משרד פרסום:
יש את הקמפיינים האלה, שאתה פשוט יודע שהם חייבים לעלות לאוויר: מהרגע שעלה הרעיון, דרך ההתגייסות המוחלטת של עומר, האומץ של אופטיקנה והרצון של שניהם ללכת עם זה עד הסוף (רק דמיינו את הפגישה שבה צריך לבחור ביחד עם עומר איזה ביקורות צריכות להיכנס לקמפיין) ועד יום הצילום בחוף והאופליינים והאונליינים, בכל רגע הייתה לנו מחשבה אחת בלבד בראש – מתי זה כבר עולה?
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
עומר אדם נראה קבב.
דבר הבמאי:
כשקיבלתי את הקריאייטיב התאהבתי ברעיון מאוד מהר, מצד שני היה לי חשש מאוד גדול מהגבול הדק שבין ציניות ודאחקה לבין משהו כנה ואותנטי. היה מאוד קל ליפול למקום הזה. בכל זאת, עומר אדם על חוף ים, עם כלב, מעורר במחשבות...
כל החששות נעלמו ברגע שנפגשנו עם עומר לדבר על הפרויקט. ההצלחה של הפרויקט בעיניי היא בזכות העובדה שעומר ניגש לפרויקט עם 0% ציניות, מהפגישה הראשונה להקלטות והצילומים.
רק כדי לקבל פרופורציה עד כמה עומר הגיע טוטאלי לצילומים: לא היה מאוד חם ביום צילום עצמו והמים לא היו הכי חמים בלשון המעטה. אף אחד מהצוות לא היה מוכן להיכנס למים חוץ מעומר עצמו. לשוט אחד. שבסוף גם הזווית השנייה של המצלמה נהרסה.
עוד ב-
קרדיטים משרד פרסום והפקה – אופטיקנה משקפי שמש:
מוזיקה מקורית: עומר אדם וגיא דאן
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב: ליאור נויפלד
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
תקציבאי: חן דבס
ארט דיירקטור: איל לבנון
מנהלת הפקה: רינת דבח
מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
מנהל מחלקת פרפורמנס: יניב צבן
חברת הפקה: קוקורוזה - דני רוסטר, ליאור רז
במאי: רומן בוצ'אצ'קי
מפיקה בפועל: צביה אורון
מנהל הפקה: דניאל ניב
תיאום הפקה: ספיר פליישמן
צלם: אייל אלישע
ע. צלם: גלי רובין
פוקוס פולר: ארמן סריקוב
ע. במאי: אמיר מלמד
תאורנים: עמירם שניר , תמיר למפרט, מוטי אנג'ל
גריפ: רונן יהלומי, אוהד אבן חיים, דניאל קלוז'קי
מקליט: אלעד גולדמן
ניהול לוקיישן: אמיר גלפרין
ארט דיירקטור: עדן אוחנה
ע.ארט: שירן חדד
איפור שיער עומר אדם: בן רביבו
עוזרי הפקה: אבנר לקס, נדב נצר, הראל א
סטיילינג עומר אדם: אור לוזון
נערות מים: רעות דינר, מירי בן חמו
מפיקת פוסט: ורוניקה יבלו
פוסט פרודקשן: סטודיו WAY
הפקה: שני רייבר
עריכה, צביעה ופוסט: יובל גור
מיקס סאונד: ישי רזיאל
מנכ"ל אופטיקנה: אלרועי תורג'מן
סמנכ"ל שיווק: ירון עמיר
מנהלת קולקציה וטרנדולוגית: גלוריה בבאי
מנהלת דיגיטל: שני כספי
מוזיקה מקורית: עומר אדם וגיא דאן
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב: ליאור נויפלד
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
תקציבאי: חן דבס
ארט דיירקטור: איל לבנון
מנהלת הפקה: רינת דבח
מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
מנהל מחלקת פרפורמנס: יניב צבן
חברת הפקה: קוקורוזה - דני רוסטר, ליאור רז
במאי: רומן בוצ'אצ'קי
מפיקה בפועל: צביה אורון
מנהל הפקה: דניאל ניב
תיאום הפקה: ספיר פליישמן
צלם: אייל אלישע
ע. צלם: גלי רובין
פוקוס פולר: ארמן סריקוב
ע. במאי: אמיר מלמד
תאורנים: עמירם שניר , תמיר למפרט, מוטי אנג'ל
גריפ: רונן יהלומי, אוהד אבן חיים, דניאל קלוז'קי
מקליט: אלעד גולדמן
ניהול לוקיישן: אמיר גלפרין
ארט דיירקטור: עדן אוחנה
ע.ארט: שירן חדד
איפור שיער עומר אדם: בן רביבו
עוזרי הפקה: אבנר לקס, נדב נצר, הראל א
סטיילינג עומר אדם: אור לוזון
נערות מים: רעות דינר, מירי בן חמו
מפיקת פוסט: ורוניקה יבלו
פוסט פרודקשן: סטודיו WAY
הפקה: שני רייבר
עריכה, צביעה ופוסט: יובל גור
מיקס סאונד: ישי רזיאל
מנכ"ל אופטיקנה: אלרועי תורג'מן
סמנכ"ל שיווק: ירון עמיר
מנהלת קולקציה וטרנדולוגית: גלוריה בבאי
מנהלת דיגיטל: שני כספי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.כל הכבוד לעומר אדםקליאו 06/2022/30הגב לתגובה זו1 0השירים שלו מעולם לא דיברו אלי, ודי סלדתי מההתנהלות שלו, למשל בתקופת הקורונה. עם זאת, לא הייתה כמובן שום הצדקה להתנפלות המכוערת עליו ועל בת זוגו. יפה בעיני שעומר אדם הסכים להעמיד עצמו במרכז קמפיין ש[בין היתר] יוצא כנגד שיימינג ברשת תוך שימוש בשיימינג שנעשה לו. נדרש המון אומץ לנהוג ככה, והוא לחלוטין זכאי להערכה על השתתפותו בפרסומת הזאת. נשאר רק לקוות שלפרסומת תהייה אכן השפעה על כולנו, ובפרט על ילדים ובני נוער שיפנימו שאין לגיטימציה לשיימינג בשום מקרה.סגור
-
3.יעל שלביההרצל 06/2022/28הגב לתגובה זו0 2גם שלביה דחלילה שהולכת עם קופיףסגור
-
2.כמה עלובים אתם .מוכר משקפיים לבבונים (ל"ת)אני 06/2022/27הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.מכוער כמו קוף (ל"ת)בב 06/2022/26הגב לתגובה זו2 2סגור