שיווק ופרסום

כוכבות קופה ראשית בקמפיין חדש: כמה זה יעלה לכם?

נועה קולר וקרן מור יובילו את הקמפיין החדש של 'עיגול לטובה' השתיים, שבקרוב יככבו בעונה 4 של התכנית 'קופה ראשית',  התנדבו להוביל  את קמפיין ההסברה החדש של העמותה, שיעלה תחת הסלוגן: "תנו לאגורות שלכם לעשות טוב - הצטרפו לעיגול לטובה למען ילדים ונוער בסיכון"
מערכת ice | 
קופה ראשית חוזרת (צילום קובי אוזינגי)
עיגול לטובה היא עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב. האגורות שמתעגלות עוברות לתרומה לעמותות שונות בישראל, לפי בחירת בעל/ת כרטיס האשראי. בישראל של היום ישנם מעל 500,000 כרטיסי אשראי מעגלים לטובה, ומיום הקמתה,  אספה 'עיגול לטובה' מעל 110 מיליון שקלים שסייעו ליותר 230 עמותות בישראל.
בקמפיין החדש, יצטלמו כוכבות 'קופה ראשית' של כאן 11 קרן מור ונועה קולר, כשהן משחקות את עצמן עומדות בתור, בחנות בגדים, ומתווכחות מי רכשה יותר בגדים ובכך למעשה מי מעגלת יותר לטובה. עבור קרן מור מדובר בקמפיין השני ל'עיגול לטובה', לנועה קולר זהו הקמפיין הראשון.
 
הקמפיין ישודר במסגרת שעות קהילה בערוצים המסחריים ובדיגיטל. הסרטון הופק ע"י משרד הפרסום הביילינים בהובלת אורי ביילין, שגם הוא נרתם לפרוייקט בהתנדבות, ובסיוע של קרן ויינברג.
שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה: "בישראל ישנן עשרות עמותות, הפועלות יום ולילה עבור ילדים שלא זכו לגדול בסביבה משפחתית חמה ועוטפת, כגון: בית השנטי, הגל שלי, חיבוק ראשון, לשובע, אור לשלום ועוד ועוד,. לכן, הפעם החלטנו להקדיש את הקמפיין, למען אותן עמותות, כדי להגביר את המודעות  ולצרף מעגלים חדשים, שבאמצעות תרומה ממוצעת של מספר שקלים בחודש יכולים לספק עתיד טוב יותר לאותם ילדים ונוער".
עוד הוסיף: "אני מקווה כי הקמפיין יצליח להגביר את המודעות לקונספט הנפלא של עיגול לטובה וציבור מעגלים חדש יצטרף למעגל הנתינה המונה היום למעלה מ -  500 אלף  כרטיסי אשראי מעגלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה