טלוויזיה

בשורה למעריצי קופה ראשית: שפע יששכר מגיע לסופר שלכם

לכבוד חג החנוכה יושק השבוע משחק קופסה חדש בסיס הסדרה, שישווק ברשתות ובחנויות המשחקים ברחבי הארץ
מערכת ice |  2
קופה ראשית (צילום קובי אוזינגי)
יש ניסים גם מחוץ לקצבייה! לכבוד חג החנוכה יושק השבוע משחק קופסה חדש - מלא הומור, מזל וחכמת קניות - לכל המשפחה על בסיס הסדרה, שישווק ברשתות ובחנויות המשחקים ברחבי הארץ. חוקי המשחק (שאינם לשביעות רצונו של אמנון!): השחקנים צריכים למלא את עגלת הקניות שלהם במהירות ובחכמה. הראשון שיוצא מהסופר עם עגלה מלאה - מנצח.
בתורם, יטילו המתחרים את הקובייה ויתקדמו מספר משבצות בהתאם. אם ינחתו על משבצת ובה מוצר, עליהם להחליט אם לקנות את המוצר במחיר השווה לתוצאת הקובייה כפול 10 או לוותר המוצר. אם יחליטו לקנות, עליהם לשלם לקופאי/ת הראשי/ת באמצעות הקופונים שבידיהם ולהניח את המוצר על לוח עגלת הקניות שלהם. כאשר ישלימו את המשימות, עליהם למלא את העגלה ולהשיג מטבע של 5 ₪ על מנת לצאת מהסופר מנצחים. המשחק פותח על ידי ח.ד מובייל, בשיתוף יולי אוגוסט הפקות וכאן, תאגיד השידור הישראלי.
הסדרה "קופה ראשית" החלה את דרכה בטלוויזיה החינוכית, ואף הייתה מועמדת לזכייה בפרס האמי היוקרתי. במהלך השנים צברה עדת מעריצים מושבעים מכל הגילאים, שצפו בכל אחד מפרקי הסדרה עשרות פעמים, ומסכמים מדי יום את עלילותיה בעמודים רבים המוקדשים לה ברשתות החברתיות. הסדרה מתארת באופן קומי וסאטירי את היחסים היום-יומיים הנרקמים בין עובדי סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה. את ההתרחשויות בסניף מתעד צוות צילום, ובין התרחשות להתרחשות השחקנים מתארים לעיני המצלמה את מה שחוו. את הסדרה יצרו יניב זוהר ונדב פרישמן, מביים אורן שקדי ומפיקה חברת "יולי אוגוסט הפקות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה ניסים לא מופיע בתמונה? (ל"ת)
    מי יודע? 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    משחק מטורף קינתי את זה
    יעל וענונו 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://did.li/s5Vw5 מה שמעונינת מהאתר הזה קניתי הגיע תוך יום אלי
    סגור