שיווק ופרסום

בהשקעה של חצי מיליון שקל: אנה זק בקמפיין חדש

אנה זק מככבת בקמפיין טלוויזיוני ראשון של פארק השעשועים Magic Kass שיעלה בקשת 12
מערכת ice | 
אנה זק (צילום יוטיוב)
פארק השעשועים Magic Kass, משיק קמפיין טלוויזיה ראשון בהשתתפות הזמרת העולה אנה זק, הפרזנטורית של הפארק. הקמפיין בהשקעה של חצי מיליון שקל בווים על ידי הבמאי אור סיט ויעלה החל מה-11 בנובמבר בקשת 12.
סיט אגב, ביים גם את סדרת הרשת החדשה בהשתתפותן של אנה זק ויעל שלביה, שצולמה בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם והופקה על ידי חברת קאס מדיה. בין היתר, אנה זק צולמה על מתקני האקסטרים המפחידים של הפארק, כאשר Magic Kass יקיים בחנוכה פסטיבל לאורך כל היום בליווי אמנים ודמויות אור הלבושות בתחפושות עם תאורת לדים.

בין המתקנים הייחודיים שמציע הפארק: Magic Kass : Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, פיראטוס (mini ship), ספיידר (mini swing) וזאת בנוסף למשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי.
 
דוד שטרית, מנכ"ל  ,Magic Kass" הקמפיין שמקדם את אירועי חנוכה ב-Magic Kass מזמין את כלל הציבור להנות מחוויה אטרקטיבית ויוצאת דופן לכל המשפחה. אנה זק מלווה אותנו תקופה כפרזנטורית ואנו שמחים להשיק יחד איתה, קמפיין טלוויזיה ראשון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה