תקשורת ומדיה

אנה זק מתפרקת: "הלב שלי נקרע"

אנה זק הגיבה בכאב לפיגוע המשולב בירושלים בו נרצח הנער אריה שצ'ופק ז"ל: "הלב נקרע"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
מי שהתייחסה לפיגוע הקשה היא הזמרת אנה זק, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "הלב נקרע", וצירפה לכך תמונה מהפיגוע בה נחשף כי נקבע מותו של אחד מהפצועים קשה בפיגוע - הנער אריה שצ'ופק ז"ל.
ידוענים רבים הגיבו בכאב הבוקר על הפיגוע הקשה. רותם סלע, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "בוקר עצוב. רפואה שלמה לכל הפצועים". גם אלין כהן הגיבה בסטורי שלה כשכתבה: "איזה בוקר נורא, פשוט לא הגיוני שאנחנו צריכים לחיות בפחד במדינה שלנו!".
גם רותם חג'ג' העלתה סטורי כאוב לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "בוקר עצוב שמחזיר אותי שנים אחורה". בסטורי נוסף שהעלתה חג'ג' היא התייחסה לחטיפתו של הנער, טירן פרו בן ה-18 על ידי חמושים פלסטינים בג'נין וכתבה: "בוקר עצוב מאוד. חיות אדם". ניקול ראידמן גם היא הגיבה בסטורי שלה כשכתבה: "מתי זה יגמר? הלב מדמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה