בעולם

פארק השעשועים המפורסם בצרות? "הלקוחות בורחים"

פארק השעשועים האמריקאי המצליח איבד מיליוני לקוחות והפסיד עשרות מיליונים, לאחר ניהול אסטרטגי שגוי. המנכ"ל מכה על חטא ומבטיח, "נעשה שינוי משמעותי"
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום unsplash)
בפארק השעשועים Six Flags שבניו-אינגלנד, אמרו שהלקוחות בורחים בהמוניהם ברחבי בזמן שהפארק מעלה את מחירי הכרטיסים - אך מנייתה זינקה לאחר שבעל מניות גדול אותת שהוא תומך בבוס החדש השנוי במחלוקת של החברה.
רשת ארלינגטון, טקסס, חשפה ביום חמישי שהנוכחות צנחה ב-33% ל-8 מיליון ברבעון שהסתיים ב-2 באוקטובר בהשוואה לשנה לפני, מה שגרר את ההכנסות ב-21% ל-505 מיליון דולר בעוד שהרווח הנקי ירד ב-26% ב-116 מיליון דולר מ-157 מיליון דולר.
"מגמת הנוכחות בספטמבר ירדה משמעותית מיולי ואוגוסט", אמר סמנכ"ל הכספים גארי מיק בשיחה.

זה היה בעיקר בגלל עלייה חדה במחירים, הודתה ההנהלה. במקום להניע מבקרים להגיע עם הנחות, מנכ"ל החברה סלים באסול, שנכנס לתפקיד לפני שנה, העלה באגרסיביות את המחירים השנה והציג שורה של כרטיסי מנויים חדשים ומבלבלים.
"אני חושב שטעינו בהתחלה", הודה באסול ביום חמישי. "חלק מהאורחים שלנו חווה הלם", ו"איבדנו לצמיתות חלק מהאורחים שלנו שהגיעו עם כרטיסים בחינם או בהנחה גדולה".
"שמענו מאורחים שמבנה התמחור שלנו מורכב ומבלבל", הוסיף באסול.
 
החברה נאלצה להפוך את המסלול - לפחות באופן זמני - ומציעה כרטיסי עונה זולים בסתיו הקרוב, במחיר נמוך של 40 דולר ללקוחות שחידשו את החברות שלהם, אמר מיק.
עם זאת, מניית Six Flags עלתה ביום חמישי ביותר מ-15% לכ-22 דולר, לאחר שהחברה הודיעה כי המשקיע האקטיבי H Partners הגדיל את חלקה בחברה ל-20% מ-15%.
"אנו מאמינים שלשינוי משמעותי לוקח זמן ליישם, ואנו מעודדים מהסימנים המוקדמים להתקדמות במסע השאפתני הזה", אמר שותף ב-H Partners ומנהל במועצת Six Flags בהצהרה.
בשיחת הרווחים האחרונה שלו עם משקיעים באוגוסט, באסול עורר מחלוקת כאשר האשים חלקית את הביצועים הפיננסיים החלשים של החברה ב"בני נוער פורעים", ותיאר את פארקי השעשועים כ"מעונות יום זולים".
ביום חמישי הוא אותת שהפרעות בפארקים - שמדי פעם הפכו לאלימות - נחלשו. באסול אמר שזה "יפה לראות... המתבגרים שלנו נהנים מהבילוי ומבלים עם חבריהם", במהלך ביקוריו בפארקים במהלך השבועות האחרונים.
עם זאת, Six Flags מאבדת לקוחות בהתמדה ואינה מצפה שהמגמה תתהפך עד השנה הבאה, כאשר ב-27 בפארקים שלה יהיו יותר פעמונים ושריקות, גינון טוב יותר, טכנולוגיה ואירועים מיוחדים, אמר באסול למשקיעים בשיחה.
ההנהלה האשימה את מחירי הדלק הגבוהים ולחצים אינפלציוניים אחרים בירידה החדה במספר הנוכחות.
באסול אמר כי "הסביבה האינפלציונית יצרה הזדמנות ייחודית להעלות את המחירים שלנו", אך התחמק משאלת אנליסט שביקש פרטים נוספים על האופן שבו "הסביבה האינפלציונית הועילה לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה