שיווק ופרסום

האקסית של אייל גולן נפרדת: זה היעד החדש שלה

רוסלנה רודינה נבחרה לככב בקמפיין ענק של משרד התיירות אחרי הפרידה המתוקשרת מהשותפים המקצועיים שלה והשיקה קולקציה בלעדית לראשונה
מערכת ice | 
אחרי שחזרה לקשר טוב עם האקס אייל גולן, רוסלנה רודינה המשיכה בשינויים הדרמטיים שהיא מבצע בחייה המקצועיים עם עוד מהלך משמעותי. לאחר שבספטמבר האחרון רודינה קטעה שותפות בת שבע שנים עם סוכנות הדוגמנות "יולי" ונפרדה גם משותפיה העסקיים למותג בגדי הים שלה RR, שיישאר באחריותה בלבד, כעת היא נבחרה להוביל קמפיין נחשק מאוד.
רודינה טסה למרוקו כדי לככב בקמפיין תיירות פוטוגני במיוחד, כאשר מטרת הקמפיין הוא קידום התיירות הישראלית במדינה מצפון אפריקה. בסך הכל תשהה שם שישה ימים, וגם אחת מחברותיה הקרובות טסה עימה לקמפיין.

רודינה קיבלה את ההחלטה ממש לאחרונה ונראה שהיא לא מבזבזת יותר מדי זמן, כאשר היא עומלת על קולקציה חדשה ובלעדית שלה, בפעם הראשונה. את הקולקציה היא תשיק באופן עצמאי ללא עזרה מהשותפים שעוזבים.
 
ההחלטה להיפרד  משותפיה והיציאה לדרך עצמאית על אף הקשיים הכרוכים בכך לא הייתה פשוטה על פי רודינה: "הרגשתי שהעסק הוא לא בדיוק כמו שרציתי והיו הרבה חילוקי דעות".
עוד היא הסבירה: "לכן החלטתי לצאת לדרך עצמאית, להיות בבדיקה מתמדת על הלקוחות ולעבוד ב-100 אחוז ללא אישור של אף שותף. השותף שהיה לי לקח חלק בקולקציית 2022, הקולקציה הבאה תהיה אך ורק מהמחשבה שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה