שיווק ופרסום

כוכב הריאליטי וכוכב הכדורגל בקמפיין אופנה מושקע

הבוקר צולם קמפיין ‎קולקציית סתיו-חורף של מותג האופנה "מאניה ג'ינס" 22-23 בהובלת 3 פרזנטורים בולטים: השחקן והדוגמן אטיאס, כוכב הריאליטי והאמן זירה ושחקן הכדורגל המוביל שרי. עלות הקמפיין מוערכת ב-2.5 מיליון שקלים 
מערכת ice | 
ישראל אטיאס, גוזי זירה וצארון שרי בקמפיין למותג האופנה מאניה גינס (צילום שי יחזקאל)
הבוקר צולם קמפיין קולקציית סתיו - חורף לשנת 22-23 של מותג האופנה המוביל לגברים ״מאניה ג'ינס״ בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. את הקמפיין מובילים השחקן ישראל אטיאס והאומן ג'וזי זירה כשלצידם שחקן חיזוק נוסף - שחקן הכדורגל המוביל צ'ארון שרי, אשר מצטרף לנבחרת מותג האופנה הבועט מאניה ג'ינס "ומבקיע שער נוסף".
שרי עתיד גם לפגוש בימים הקרובים על המגרש את מסי, ניימאר ואמפבה על המגרש. שרי חתם על חוזה במאניה ג׳ינס וכבר התחבר לחברים הותיקים בנבחרת ג׳וזי זירה וישראל אטיאס ביום הצילומים. 
‎הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת כאמור בכ-2.5 מיליון שקלים, צולם ‎באווירת אנדר-גראונד תוססת ובהשראת עולמות הסטריט. ‎הקונספט הולך לבוא לידי ביטוי בשפה בה המותג מדבר כיום – בועט ולא מתפשר עם עולמות תוכן מגוונים ופנייה לקהלים חדשים. כמו כן, המותג הולך להשלים את "משולש הקסם" יחד עם שרי ‎ומביא לידי ביטוי ערכים נוספים כאשר כל פרזנטור מייצג עולם ערכים שונה ומגוון. ‎הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה מאוד הכוללת: דיגיטל וסושיאל, שילוטי חוצות ופרסומות במהלך הסתיו והחורף הקרובים.
‎קולקציית החורף החדשה של המותג עשירה ומגוונת ומציעה מגוון פריטים רחב שמתאים לכל מטרה. ‎הקולקציה מיוצרת מבדים יוקרתיים, טקסטורות , צבעוניות בועטת ומגוון גזרות והדפסים ייחודים לצד טווח רחב של מידות. קולקציית הסתיו-חורף כוללת: ג׳ינסים ודגמ״חים במראה בועט וטרנדי, קולקצית חג וערב מבדים יוקרתים ואבזור עשיר , פוטרים מבדים איכותיים וצבעוניים במגוון טקסטורות וגזרות שיהפכו את הלוק לקליל ואופנתי ונעלי סניקרס ממגוון חומרים,קולקציית ג׳קטים באווירת קולג׳ נועזים , טי שירטים וסריגים עם טקסטורות והדפסים , מעילים מחממים וגם סטים תואמים במראה סטריט . גם החלק העליון וגם התחתון הם במגוון גזרות.
‎מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "שיתוף הפעולה בין ג׳וזי זירה וישראל אטיאס מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. עכשיו כשצ'ארון שרי הצטרף לנבחרת המנצחת אנחנו רוצים לאחל לו המון בהצלחה ובטוחים שיביא עימו עולם ערכים נוסף ומגוון למותג".
‎מנהל שיווק קבוצת  מאניה גרופ אליאור אסלן : "לקולקציית החורף של מאניה ג'ינס בעונה הנוכחית יש אמירה אופנתית , בועטת ולא מתפשרת. היא משלבת את הטרנדים המובילים בעולם תוך שימת דגש על איכות המוצרים ויחודיותם.  ‎רוצה לאחל עונה מוצלחת לנבחרת הכוכבים שמייצגים בכבוד את המותג : ג׳וזי זירה , ישראל אטיאס וצ׳ארון שרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה