שיווק ופרסום

סטטיק נשאר לבד: מתי באמת חשבו על הקמפיין בפרטנר?

הקמפיין "לונלי", שיצא בדיוק בזמן של שתי פרידות בחייו של סטטיק, הוביל לסערה בקשר לצירוף המקרים המעניין. במשרד הפרסום חושפים את כל האמת מאחורי יצירת הפרסומת
מערכת ice |  3
סטטיק בקמפיין פרטנר (צילום מיכה לובטון)
הקמפיין המדובר של התקופה הוא ללא ספק זה שהוציאה השבוע פרנטר בכיכובו של הפרזנטור לירז רוסו, סטטיק כשהוא בעין סערה רב צדדית בחייו. קשה היה שלא לשים לב לצירוף המקרים ואף לתהות על נסיבות הצירוף שלו, כשעל פרטנר והזרוע המבצעת של הקמפיינים שלה - מקאן ת"א - הוטלה חובת ההסברה לאותו צירוף, או מקרה. 
אחרי שהתחילו הביקורות הקשות נגד פרטנר שטענו לשימוש ציני בחייו האישיים של סטטיק לצורך קמפיין, מסרו מפרטנר: "הקמפיין, שנכתב לפני כחודשיים, מתייחס לסיב הפרטי של פרטנר, אינטרנט אולטרה מהיר שלא חולקים עם השכנים (lonely). אז מזמינים את כולם להתקדם לאינטרנט של העתיד ולצפות בסטורי של עידן עמדי בלי תקיעות. פרייבט זה lonely, עם השכנים זה slowly, אז תגידו ל-neighbors תודה ושלום!".
תפסנו גם את אסא קרן ויהונתן טייטל, אנשי הקריאייטיב שעמדו מאחורי הקמפיין, ששיתפו אותנו בתהליך היצירה של הקמפיין שאולי צורם מעט באוזן עם הנסיבות, אבל לדבריהם, נכתב בלי שום זיקה למה שעוד לא התרחש בחייו של סטטיק.
כמה מילים על פיצוח הבריף
אז אחרי שהעברנו את גידי וסיימנו לנקות את כל צלחות הלוויין השבורות, רצינו להזכיר לכולם שבמקום לחלוק את האינטרנט עם השכנים ולגלוש Slowly, עדיף להתקדם לסיב הפרטי של פרטנר ולגלוש Lonely. ליטרלי.
איך למעשה נבנה הקמפיין?
הרעיון התחיל מאיש קריאייטיב שזמזם לעצמו את הפתיח של “Mr. Lonely” כבדיחה בחדר ומנהלת קריאייטיב ראשית שידעה לזהות את הפונטציאל הטמון באלתור הקצר.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
 

לתת לפרזנטור הכי מהיר בעולם לעשות קאבר לשיר הכי איטי בעולם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
למה לגלושSLOWLY כשאפשר לגלוש LONELY?
 
 מה הדבר שזרם הכי בקלות?
 

בגדול? הכול. לקוח שסומך עלינו בעיניים עצומות, פרזנטור יחיד במינו וצוות הפקה ברמות הגבוהות בישראל בניצוחו של הבמאי שחר סגל. כשיש את כל זה – מה יכול לא לזרום?
הקמפיין מתפרסם בתקופה שהופכת את הבריף מבדיחה חמודה ומבוימת היטב לכזו קשה להתעלם מצירוף המקרים עם הפרידות האישית והמקצועית בחייו של סטטיק. 100% נבואה שהגשימה את עצמה?
איך אומרים? לפעמים ״מחשבה יוצרת מציאות״.
קשה להתעלם מהעובדה שבמהלך צילומי הקמפיין נערך הראיון של סטטיק עם מערכת גיא פינס ועסק בפרידה שלו משרית פולק. גם שם לא ידעתם עדיין כלום?
כמו הקמפיין, גם הריאיון לגיא פינס תואם עוד הרבה לפני עניין הפרידה .
היו מחשבות על שינויים(לכל כיוון)/גניזת הקמפיין כשהנסיבות האישיות נודעו? למשל הטיזר שאולי היה החלק שיותר צרם לשומעים
כשנודע ופורסם הסיפור כבר היינו ממש בשלב הסופי של הפרויקט. מעבר לזה, ובהסכמת כל הגורמים הוחלט להמשיך כרגיל, ובצדק.

קרדיטים 
משרד פרסום -  מקאן תל אביב
קריאטייב- סיגל עבודי, יונתן טייטל, אסא קרן, כפיר פרץ, דור פישי וינטרוב ניהול לקוח- דפי אנגל, גלעד גדעש, טל ביטרמן פלנינג- מיכל גלברד במאי- שחר סגל מוזיקה- ירדן גורדי פלג הפקה pov production , שחר סגל
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כוכבים דלוחים עם אפס אישיות תכלס כוכבים ישראלים (ל"ת)
    רוני 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סטטיק
    נעה 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי מספיק להיכנס לסטטיק לתחתונים ולחיים שלו? כל אחד עם הפירושי רש''י שלו. נכון שהוא סלב אבל תחוסו עליו ועל אשתו. נמאס כבר מכל הכתבות הרעות עם ספקולציות מטומטמות.
    סגור
  • 1.
    מה שתגידו זה לא כמו צמד, לונלי סטאט בלי בון בון
    לונה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו מכשיר בלי קו טלפון
    סגור