ויראלי

סטטיק תחת מתקפה חריפה: "על בגידות משלמים", "ממש מסכן"

אחרי הראיון לגיא פינס בו סיפר על החודש המורכב והקשה בחייו, הכחיש הזמר את השמועות על הבגידה עם הזמרת אלה לי להב בזוגתו שרית פולק, אך הגולשים לא תפסו את הצד שלו והביעו דעות קשות
מערכת ice |  1
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
לאחר שאמש (שלישי) שודר בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12 הראיון הראשון שסטטיק נתן אחרי התפוצצות שתי הפרשות האחרונות סביבו עם פירוק הצמד עם בן אל תבורי והפרידה מאשתו שרית פולק, הריקושטים הרעים על דבריו לא איחרו להגיע.
במהלך הראיון הודה סטטיק: "כרגע אני ישן אצל חבר. לא חיים ביחד, יש רגעים שאתה לא באמת יודע מה קורה עם הבן אדם". הגולשים כאמור לא נשארו אדישים ומיהרו לצאת נגדו. "נו מה לעשות, על בגידות משלמים", כתב אחד הגולשים.
אחר כתב: "ממש מסכן גר אצל חבר יכול לקנות שני בתים פשאלה", בעוד אדם נוסף טען: "מי טס לארה"ב ולא לוקח את אשתו הטרייה איתו נשואים בלי ילדים וכבר כאלה ריבים, מה יהיה כשיהיה ילדים?".

גולשים אחרים דווקא ותמכו בסטטיק: "ממש עצוב, אני מאחלת להם שהכל יסתדר ביניהם ויחזרו להיות ביחד אמן כן יהי רצון", כתבה אחת הגולשות. "סטטיק חמוד. הם פשוט צריכים קצת זמן ספייס מהכל, זו תקופה קשה לכולם ואז לחזור. הכל יהיה בסדר", הוסיפה מגיבה אחרת וגולש נוסף סיכם: "סטטיק תחזור לאשתך אל תיתן לפחי אשפה להרוס את נישואיך יש לך אישה נחמדה אל תהרסו את הבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סטטיק גבר טוב, כולם נופלים לפעמים, וזה בהנחה שהשמועות
    אמליה 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וזה בהנחה שהשמועות נכונות... הוא בהחלט ראוי לחיים טובים ושקטים. הוא עוד יזכה לזה
    סגור