ויראלי

מדליף סרטון הבגידה של סטטיק נחשף? "נראה פייק"

מאיה ג'ריס לא זוכה לאמון ברשתות החברתיות לאחר החשיפה לכאורה של 'החבר הכי טוב' של סטטיק ששלח לה סרטון שמוכיח את הבגידה לכאורה שלו באשתו שרית פולק: "זה נראה לא אמין"
מערכת ice |  3
סטטיק (צילום פייסבוק)
לאחר שמאיה ג'ריס העלתה היום (שני) סטורי ובו שיתפה צילום מסך של התכתבות עם "החבר הכי טוב" של סטטיק, ששלח לה לכאורה סרטון עם אלה לי עמה לכאורה בגד באשתו שרית פולק, היא טענה שזה המסמר האחרון שמוכיח את הטענות שלה.
בקבוצה "כמעט מפורסמים" בפייסבוק שעוקבים אחרי הפרשה המדוברת, הגיבו באופן די משעשע, כאשר אחת מחברות הקבוצה כתבה על צילום המסך: "אני חייבת לדעת מי זה, למרות שזה נראה מאוד פייק." 

גם מגיבה נוספת חיזקה את הטענה: "כן רמת אמינות נמוכה". חבר קבוצה נוסף העלה "מפה" של הפרשה בצורה מבדרת ביותר. עוד מספר מגיבים הטילו ספק באמינות הדברים:" אני חייבת לשאול שאלה כי זה נראה לא אמין".
עוד הוסיף: "היא אומרת שכאילו שלחו לה את ההודעה הזאת עכשיו? כי אם זאת כביכול הודעה ישנה אז אמור להופיע תאריך ליד השעה". ומגיבה נוספת הצטרפה לחגיגה: "בחיים X לא תיעד משהו שיכול להעיד בודאות ששכב עם Y ב ח י י ם הכי מפוברק בעולם."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סטטיק ימעפן
    אדן 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סטטיק תמשיך לא להודות בסוף תאמין לזה בעצמך אתה עוד מעיז להיפרד מבת הזוג שלך בושה ולהגיד לה אני צריך זמן מכל זה חחחחח ימעפןגם היא הנבגדת וזו שצריכה לסבול אותך וגם אתה מעציא אותה כאילו לא מגבה ומפרגנת דביל אולי בגלל דברים כאלה סופך היה לבד
    סגור
  • 2.
    די להתעסק בזה
    נל 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אם זה נכון - העיסוק בזה מלבין את אשתו של לירז ברבים. ואם זה לא נכון - הפשע חמור שבעתיים. די להתעסק ברפש ולהרוס משפחות. זה שלהם.
    סגור
  • 1.
    תן לה תביעה על הוצאת דיבה.
    נ. 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    החלאה הזו חייבת לקבל מכה כואבת לכיס.
    סגור