ויראלי

סטטיק נחשף בבגידה? הסרטון המסתורי שמעורר סערה

החצי של הצמד המפורק סטטיק ובן אל עומד בימים אלה מול טענותיה של הזמרת מאיה ג'ריס בנוגע לבגידה שלו לכאורה באשתו יחד עם האקסית שלה, חוטף עוד עקיצות: "זה הולך לכאוב ויהיה מכוער"
מערכת ice |  4
סטטיק (צילום שגיא שלפר)
לאחר שנודע כי סטטיק ואשתו שרית פולק חווים משבר זוגי בשבועות האחרונים שמאיים על הנישואים שלהם, כאשר על פי השמועות שעלו בעבר, הדבר קרה בשל בגידה שלו עם אלה לי להב, הכוכבת הצעירה שהופיעה עימו במספר הזדמנויות.
האקסית של להב, מאיה ג'ריס, שנתבעה על ידי סטטיק בשל אמירות שכאלה לצד דברים שהשמיע נגדו גם הראפר רון נשר, מפרסמת באינסטגרם שלה טענות ורמזים אודות המקרה שהתרחש לכאורה בין המר לאקסית שלה - להב, ולאחרונה יצאה נגדו בגלוי עם עקיצה לאור הפרסומים על משבר בקשר עם אשתו שרית פולק.
היום מעלה ג'ריס את השמועות שלב ומפרסמת באינסטגרם פוסט הכולל צילומי מסך ובהם תיעוד סטטיק ואלה לי בשעת מעשה, לכאורה.
"יאללה כל התעשייה הזאת עלתה לי. הסטורי הבא מוקדש לכל שבור שמכחיש את זה. חשבתי כמה פעמים אם לפרסם את זה אבל אין לי ברירה. זה הולך לכאוב ויהיה מכוער. כמו שאתה בוחרים להכאיב לי כרגע. זו ההוכחה שיכולה לשים את כל האמת בפרצוף לכל אדם שניסה להכחיש או להרוס לי את החיים. אבל הסרטון כל כך מכוער ואני לא יכולה לחשוף גוף של אישה יש גבול".
בצילום שפרסמה תועדה שיחת טקסט שלה ג'ריס בה נכתב, "שולח לך את הסרטון שסטטיק שלח לי אחרי שאלה לי הלכה ממנו אבל אני מבקש שלא תחשפי את העמוד הבדוי הזה כי יכולים לעלות על זה בשניה. ובתור החבר הכי טוב שלו אני מת לראות את הקריירה שלו נופלת", כאשר לאחר מכן, נראית הודעת קובץ שהוסתרה.
ג'ריס כזכור הייתה זו שהפיצה לכאורה שמועות שהאקסית שלה ניהלה קשר רומנטי ומיני עם הזמר כשאשתו שהתה בבית "האח הגדול" ברשת 13, ואף השתתפה בקליפ ההשמצות של רון נשר נגד סטטיק שדיבר בין היתר על הרומן האסור לכאורה.
לאחר הפרסום המדובר, ג'ריס העלה תמונה שלה מחויכת ברכבה ובו כתבה: "אמרתי לכם, זה רק עניין של זמן עד שהכל מתפוצץ לאט וכואב". העקיצה טרם זכתה לתגובה מאיזשהו צד.
 
עוד כתבה בין היתר בסטוריז אחר: "לא הרסתי שום זוג נשוי, מודה שהדברים יצאו מפרופורציות, אבל זה נטו מתוך כאב והלוואי שלא הייתן יודעים מה זה ואני לא מאחלת לאף בן אדם לעבור בגידה. אני לא הרסתי זוג נשוי, זה המעשים של אותו בן אדם שהרס את שלום הבית שלו ואת חיי הנישואין. בחר לזיין מישהי אחרת בזמן שאישתו בבית אחר".
עוד טענה: "אז לא אהובים שלי, לא הרסתי בית הוא הרס לעצמו חד משמעית והלב עם אישתו שתחייה. מאחלה לה גבר נאמן ואת כל הטוב שיש, אנחנו באותה סירה, אבל חבל שהיא בחרה בדרך אחרת. אבל שמחה שהיא הבינה את זה רק עכשיו, וזהו. זו דעתי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מאיה חשפה את את ערוותה שלה - התנהלות נמוכנ וקטנונית
    צופה קבוע 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומר נפשו ירחק... / שומרת נפשה תרחק
    סגור
  • 3.
    לי לה לו
    תמי 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מילים כמה כיעור יש באנשים שכל כך שמחים שרע למישהו אחר
    סגור
  • 2.
    מיה צבועה ונקמנית אין בך דאגה לשרית
    אור 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את יצר הרע אם אלה לי המאהבת שלך עשתה לך משהו רע סגרי איתה חשבון, למה לטפס על אחרים
    סגור
  • 1.
    מאיה הדוחה מחפשת צומי (ל"ת)
    ניסן 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור