ויראלי

העולם מתעניין בפרידת סטטיק ובן אל: "לא מוזיקה טובה"

מסתבר שגם בחו"ל מסקרים את הפרידה של שני הכוכבים, בווראיטי נכתב: "רבים העלו השערות כי תקלת יחסי ציבור זו היא הסיבה מאחורי הפיצול הפתאומי. המתח בין השניים גלש גם לבמה", ומה חשב המומחה היהודי?
מערכת ice |  3
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ')
מסתבר שלא רק כאן בישראל הפרידה של סטטיק ובן אל היא נושא מדובר, גם בחו"ל התייחסו לפירוק של צמד מוזיקת ​​הפופ מישראל שהצלחתו בארץ הובילה לעסקת ענק עם סבן מיוזיק גרופ (באמצעות וירג'ין), שאותה עזבו כעת אותה לאחר שבע שנים ביחד.
בווריאטי דיוחו: "הקבוצה עלתה לדרך ב-2018 עם הגרסה באנגלית של "Tudo Bom", רצועת רגאטון מקפיצה בהשתתפות ג'יי באלווין. "חברים יקרים - זו לא הייתה החלטה קלה, אולם הצמד המכונה סטטיק ובן אל החליט להיפרד", פרסמו השניים ב-25 באוגוסט בהצהרה משותפת בחשבון המדיה החברתית שלהם".

עוד נכתב בסיקור: "המרכיבים את הזמרים השותפים לירז רוסו ("סטטיק", כינוי לו זכה כנער ויילי) ובן-אל תבורי, בנו של הזמר הישראלי האגדי שימי תבורי, השניים הכירו כחברי ילדות ושותפו במוזיקה במשך שבע שנים, ועבדו. עם המפיק ירדן פלג, הלא הוא ג'ורדי, וצבר כוכבות על בישראל, במיוחד בקרב הקהל הצעיר". 
"אובייקטיבית זו לא המוזיקה הכי טובה שאתה יכול למצוא, אבל כאן היו לך שני החבר'ה הישראלים האלה שרו מוזיקת ​​פופ בעברית עם צלילי רגאטון - והם היו הראשונים לעשות את זה", מציין אייזק דה קסטרו, עורך Jewcy, פרסום מקוון של תרבות פופ יהודית.
"עכשיו, יש לך את נועה קירל שעושה את זה. יש לך את עומר אדם שעושה את זה בשיתוף עם ניקי ג'אם, וזה מדהים", ממשיך דה קסטרו. "אני חושב ש[סטטיק ובן אל] היותם הראשונים הפתיעו הרבה אנשים. גם אם המוזיקה הייתה גרועה או, אתה יודע, לא בסטנדרטים הגבוהים ביותר של רגאטון או מוזיקת ​​פופ ישראלית, היה בזה משהו שהפך את זה למהנה ומעניין”.
כמובן שווראייטי לא שכחו לציין: "הצמד היה גם מלווה בשערורייה אישית. בתחילת החודש כשהודלפו לפומבי הקלטות של תבורי מאיים על גרושתו אורטל עמר ובנם תו-פרינס, ועוררו מחלוקת. רבים העלו השערות כי תקלת יחסי ציבור זו היא הסיבה מאחורי הפיצול הפתאומי. המתח בין השניים גלש גם לבמה. בהופעה שהתקיימה לאחרונה באילת, סטטיק ירד מהופעה לאחר שני שירים".
אבל דה קסטרו מציין שאף עיתונות אינה עיתונות גרועה, ולמעריצי הארדקור של סטטיק ובן אל יהיו ללא ספק קריירות סולו כדי להגיע מאחור. "הפרסום של הפרידה שלהם יגרום לאנשים לחכות לראות מה הם עושים הלאה", מוסיף דה קסטרו. "אני בהחלט אחפש מאמצים עתידיים של מוזיקת ​​סולו ואם הם ימשיכו בנתיב לחקור את אותם הצלילים שהם היו בתוך המוזיקה הלטינית והראפ הישראלי. אם זה המקרה, אז כולם מנצחים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התקשורת אכזרית ..
    אופירה 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התקשורת אכזרית במקום לפרסם את הקלטת בארץ ובעולם אם התקשורת היתה טובה היו מנסים לעשות בין בן טל לאורטל עמר שלום בית ולא הורסים לו את הקריירה.
    סגור
  • 2.
    שני חמורים (ל"ת)
    חחח 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עוד חצי שנה לא יזכרו אף שיר
    גיל 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין על השירים של פעם . בטוב טעם
    סגור