טלוויזיה

סטטיק חושף פרטים על הפרידה: איפה מתגורר כעת הזמר?

ברקע סערת הבגידה שמציתה בימים האחרון האקסית של אלה לי להב, לירז רוסו (סטטיק), חושף כיצד עוברים עליו הימים האחרונים ללא אשתו שרית פולק
מערכת ice |  12
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
יממה אחרי שמאיה ג'ריס שלא מפסיקה לתדלק את השמועה על בגידה של סטטיק באשתו שרית פולק, הזמר שהתפצל לאחרונה גם מבין זוגו המקצועי בשנים האחרונות, מתראיין הערב לגיא פינס וחושף איך מתנהלים חייו בימים אלה.
לאחר שנודע כי סטטיק ואשתו שרית פולק חווים משבר זוגי בשבועות האחרונים שמאיים על הנישואים שלהם, כאשר על פי השמועות שעלו בעבר, הדבר קרה בשל בגידה שלו עם אלה לי להב, הכוכבת הצעירה שהופיעה עימו במספר הזדמנויות.
האקסית של להב, מאיה ג'ריס, שנתבעה על ידי סטטיק בשל אמירות שכאלה לצד דברים שהשמיע נגדו גם הראפר רון נשר, מפרסמת באינסטגרם שלה טענות ורמזים אודות המקרה שהתרחש לכאורה בין המר לאקסית שלה - להב, ולאחרונה יצאה נגדו בגלוי עם עקיצה לאור הפרסומים על משבר בקשר עם אשתו שרית פולק.
היום מעלה ג'ריס את השמועות שלב ומפרסמת באינסטגרם פוסט הכולל צילומי מסך ובהם תיעוד סטטיק ואלה לי בשעת מעשה, לכאורה.
"יאללה כל התעשייה הזאת עלתה לי. הסטורי הבא מוקדש לכל שבור שמכחיש את זה. חשבתי כמה פעמים אם לפרסם את זה אבל אין לי ברירה. זה הולך לכאוב ויהיה מכוער. כמו שאתה בוחרים להכאיב לי כרגע. זו ההוכחה שיכולה לשים את כל האמת בפרצוף לכל אדם שניסה להכחיש או להרוס לי את החיים. אבל הסרטון כל כך מכוער ואני לא יכולה לחשוף גוף של אישה יש גבול".
 

בצילום שפרסמה תועדה שיחת טקסט שלה ג'ריס בה נכתב, "שולח לך את הסרטון שסטטיק שלח לי אחרי שאלה לי הלכה ממנו אבל אני מבקש שלא תחשפי את העמוד הבדוי הזה כי יכולים לעלות על זה בשניה. ובתור החבר הכי טוב שלו אני מת לראות את הקריירה שלו נופלת", כאשר לאחר מכן, נראית הודעת קובץ שהוסתרה.
ג'ריס כזכור הייתה זו שהפיצה לכאורה שמועות שהאקסית שלה ניהלה קשר רומנטי ומיני עם הזמר כשאשתו שהתה בבית "האח הגדול" ברשת 13, ואף השתתפה בקליפ ההשמצות של רון נשר נגד סטטיק שדיבר בין היתר על הרומן האסור לכאורה.
לאחר הפרסום המדובר, ג'ריס העלה תמונה שלה מחויכת ברכבה ובו כתבה: "אמרתי לכם, זה רק עניין של זמן עד שהכל מתפוצץ לאט וכואב". העקיצה טרם זכתה לתגובה מאיזשהו צד.
 
עוד כתבה בין היתר בסטוריז אחר: "לא הרסתי שום זוג נשוי, מודה שהדברים יצאו מפרופורציות, אבל זה נטו מתוך כאב והלוואי שלא הייתן יודעים מה זה ואני לא מאחלת לאף בן אדם לעבור בגידה. אני לא הרסתי זוג נשוי, זה המעשים של אותו בן אדם שהרס את שלום הבית שלו ואת חיי הנישואין. בחר לזיין מישהי אחרת בזמן שאישתו בבית אחר".
עוד טענה: "אז לא אהובים שלי, לא הרסתי בית הוא הרס לעצמו חד משמעית והלב עם אישתו שתחייה. מאחלה לה גבר נאמן ואת כל הטוב שיש, אנחנו באותה סירה, אבל חבל שהיא בחרה בדרך אחרת. אבל שמחה שהיא הבינה את זה רק עכשיו, וזהו. זו דעתי".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    סטטיק מסטיק שוקולד בננה
    תיקי פור 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטטיק מסטיק שוקולד לימון
    סגור
  • 9.
    סטטיק
    נריה 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתעסקים עם נשים כאלה מאחלת לך בהצלחה
    סגור
  • 8.
    לדמותה של תרבות
    אלמוני 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האמת היא שנדרשת מנה גדושה של צביעות, כדי להיות מופתע מכל דבר שיתגלה על מייצג תת התרבות הזה. עצרו רגע, התבוננו רגע, מה עמוק הפער בין המסורת התרבותית של העם היהודי, העם שהתבלט והצטיין לאורך אלפי שנים בכישורים שכליים, בתרבות של מחשבה (שמקורה בלימוד התורה), לבין תרבות האשפתות, תת תרבות, חסרת כל תוכן מחשבתי (או רגשי), חלולה וריקנית, שמיוצגת היטב בידי הדבר הזה, שנושא את הכינוי 'סטטיק'. דרך אגב, אני ממליץ על כינוי חלופי: 'מסטיק'...
    סגור
  • 7.
    דבילית
    יעל 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סמרטוטה משועממת ולמה חושבים שהחיים שלהם צריכים להיות מרוחים על כל מקום פנוי
    סגור
  • 6.
    סטטיק
    דליה 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה היד קלה על המקלדת תתנו לו ולשרית מנוחה והלואי שהם יחזרו להיות ביחד
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    את מי זה מעניין?
    מרקו 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי מספיק עם הכתבות השטויות האלה
    סגור
  • 4.
    לך תסמוך על ערביות (ל"ת)
    אלי 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • מאיה גריס
    מאיה 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא לא ערביה
    סגור
  • 3.
    דחוף טיפול נפשי
    Yuval N.Y 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ג'ריס את צריכה טיפול נפשי דחוף..מה קרה לא בא לה עלייך יותר, אז תשחררי ולכי לכיוון אחר..בכל מקרה את תהיי הנפגעת העיקרית מהעניין הזה ..את הכל ישכחו אבל אותך...אותך אף פעם לא ישכחו בתור נחש צפע ארסי..זה יהיה לעד, מקווה שאף אחד לא ירצה להתקרב אלייך יותר
    סגור
  • 2.
    במקומו תובע את שניהם עד העצם (ל"ת)
    חלאות איזה חציית גבו 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    פשוט אישה רעה ואגואיסטית (ל"ת)
    גלית 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • אישה רעה
    מיכל 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאיה גריס את אישה רעה ונקמנית. את תראי שאת תאכלי את הכובע והם יחזרו גם אם היתה מעידה , יש אהבה גדולה וחיבור. ומי את מאיה שתהרסי לכי לטיפול דחוף
    סגור