שיווק ופרסום
דרמה בקסטרו: עוזבת את משרד הפרסום במהלך מפתיע
רשת האופנה נפרדת מאדלר חומסקי לאחר ארבע שנים, וגם חברת הבת קרולינה למקה תעזוב את מקאן ת"א לאחר שלוש שנים - משפחת רוטר וקסטרו יוצאים לדרך חדשה ומפתיעה ולראשונה עם קמפיינים עצמאיים ללא משרד פרסום
רשת האופנה קסטרו, בניהולו של רון רוטר, עוזבת את משרד הפרסום אדלר חומסקי וזאת לאחר ארבע שנים של פעילות משותפת. בתוך כך, גם רשת קרולינה למקה - חברת הבת של קסטרו - עוזבת את משרד הפרסום מקאן תל אביב.
המהלך הדרמטי, ואולי המפתיע, מגיע כחלק משינויים שהחליטו עליהם בהנהלת קסטרו. על פי תגובת החברה, בהנהלה החליטו לרכז את התהליכים הקריאייטיבים והפרסומיים "בתוך הבית" וזאת כחלק ממהלך אסטרטגי של הרשת לפיתוח יכולות קריאטיביות עצמאיות כדי לתת מענה לצרכים השיווקיים של המותג לנוכחות רציפה באופליין ובאונליין. לטענת החברה, לאור ההחלטה הזו, החליטו שני הצדדים לסיים את ההתקשרות.
גם בקרולינקה למקה הסבירו את הדברים לאחר היפרדות של שלוש שנים עם מקאן תל אביב ואמרו כי הייתה זו החלטה משותפת לאור האסטרטגיה של הקבוצה לריכוז הקריאייטיב תחת קורת הגג של המותג. לדברי החברה, זהו דבר מקובל בקרב מותגים גדולים בעולם.
קשת וקסטרו במהלך ענק: עסקה בשווי עשרות מיליוני שקלים
המהלך של קסטרו מגיע גם לאחר עסקת הענק עם קשת שנחתמה בחודש מאי האחרון ושהייתה תלויה בהנפקת חברת פאלו ריטייל. כך, חברת פאלו ריטייל, בעלת מותג האופנה אורבניקה שהינה חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת קסטרו-הודיס, הודיעה על הסכם השקעה בשווי של 60 מיליון שקל על ידי חברת ההשקעות של קשת, "קשת החזקות" - בראשות ויקטור וקרט, בחברת אורבניקה. במסגרת ההסכם תפרסם אורבניקה בכל הפלטפורמות של קשת בהיקף של 60 מיליון שקל.
בתמורה להשקעה של 60 מיליון שקל בשטחי פרסום, תקבל קשת מניות עתידיות לאחר הנפקת פאלו ותחזיק כ-4.99% מהחברה, ומשכך מעריכים את החברה בשווי של 1.2 מיליארד שקל לפני ההנפקה.
עוד ב-
העסקה תתבצע על פני 5 שנים, אשר תוארך אוטומטית בתקופה של שנתיים ככל ופאלו לא תנצל את כלל השירותים עד תום התקופה האמורה. הסכם ההשקעה כפוף להשלמת הנפקת פאלו עד ל-30.9 השנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה