שיווק ופרסום

בר רפאלי ואסי עזר מאתגרים את מערכת היחסים

אסי עזר ובר רפאלי הצטלמו זו השנה הרביעית ברציפות לקמפיין החורף של קרולינה למקה ברלין 
מערכת ice | 
צילום רפי דלויה לקרולינה למקה
בחום שלהי חודש אוגוסט הצטלמו להם בסריגים הפרזנטורים של מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין  - בר רפאלי ואסי עזר, עם הקולקציה החדשה של משקפי הראייה לחורף הקרוב. זוהי כבר השנה הרביעית שהשניים משמשים פרזנטורים של חברת המשקפיים, זה לצד זה, וכבר הספיקו לעורר כמה סערות קטנות וכמה טלטלות.
השניים ממשיכים לאתגר את מערכת היחסים ביניהם. לאחר שהיו חתן כלה, היו בירח דבש, חוו חיי שגרה של זוג מלכותי מהאגדות עם הנסיך על העדשה, מחכים השניים לראות מה ולאן יביא אותם הקמפיין הבא לקולקציית משקפי הראייה החדשה ונוטפת הסטייל של קרולינה למקה.
מסט הצילומים נמסר שהשיחות בין השניים, כהורים צעירים, נסובו בעיקר על איך מעסיקים את הילדים בחופש הגדול, בייביסיטינג, תרופות סבתא להצטננות והאם עדיף ג'ימבורי על כפר ארנבונים או להיפך. 
 
קרולינה למקה ברלין הוא מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה למעלה מ-320 דגמי שמש וראייה בכל עונה. המותג, שנוסד על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, הוא בין המותגים הפופלריים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה