שיווק ופרסום

בשורה חדשה בעולם הפרסום: זו סוכנות הטאנלטים שתיפתח

החברה, תחת שם Parton (פרטון), תספק שירותי השמה ממוקדים (הד האנטינג) של דרג ניהולי בכיר וזוטר במקצועות השיווק, הדיגיטל, השירות והמכירות והשמת ג'וניורים למחלקות שיווק ולסוכנויות דיגיטל

מערכת ice | 
גלעד יטאח ומאשה דשקוב (צילום דני כתרי, ליאת מנדל)
מאשה דשקוב, מייסדת בית הספר Digitalent, וגלעד יתאח, הבעלים של געש - אסטרטגית מכירות ושירות, מקימים סוכנות לגיוס והשמה ייעודית למקצועות צמיחה בעידן דיגיטלי. החברה, תחת השם Parton (פרטון), תספק פלטפורמה מקצועית ותומכת ללא עלות למנהלים ואנשי מקצוע מובילים בתחום. 
ייחודיותה של פרטון היא בכך שתציע ליווי ללא תשלום לטאלנטים האחראים על צמיחה עסקית במשק לא רק בנקודת הזמן של חיפוש עבודה, אלא גם לאורך כל מסלול הקריירה, וזאת באמצעות שירותי ייעוץ פרטניים, נטוורקינג, חיבור להזדמנויות קריירה, ערוץ תוכן, מפגשי בכירים ועוד. 
את החברה הקימו מאשה דשקוב וגלעד יתאח. מאשה דשקוב, מבכירות ענף הדיגיטל בישראל, מייסדת ובעלים של Digitalent, בית הספר המוביל היום למקצועות הדיגיטל, המכשיר בכל שנה מעל 1,000 סטודנטים ומנהלים בענף. גלעד יתאח, מייסד ומנכ"ל געש אסטרטגית מכירות ושירות  מתמחה בייעוץ ליווי והדרכות תחום המכירות והשירות, ומלווה ארגונים רבים לצמיחה ושיפור ביצועים. גלעד כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות במשק ביניהן ויזה כאל ו- yes. 
במקביל תציע פרטון מסלול ראשון מסוגו להשמת מועמדים ג'וניורים שמחפשים את תפקידם הראשון בתעשייה. השירות ניתן ללא תשלום למועמדים ופתוח לבוגרי כלל קורסי הכשרה מקצועית ממוסדות מוכרים בישראל ובחו"ל. על הבוגרים לעמוד במבחנים מקצועיים של החברה ולעבור ראיון אישי. דשקוב נחשבת לאחת הנשים המכירות לעומק את עולם הפרסום והדיגיטל ואת האנשים שמובילים אותו. ניסיון זה יהווה יתרון מובהק בחיבורים שהחברה תייצר עבור המועמדים בתחילת דרכם. 
מלבד שירותי גיוס עובדים בכירים וזוטרים שתציע החברה, דשקוב ויתאח שמו לעצמם מטרה לעודד שוויון הזדמנויות תעסוקה לכל שכבות הגיל ולהפוך תעסוקה מגוונת לסטנדרט בתעשייה. לשם כך שירותי גיוס והשמה של בוגרי קורסים מקצועיים ללא ניסיון קודם בתחום אשר חצו את גיל 45 יינתנו פרו-בונו גם למעסיקים. 
מאשה דשקוב: "עבור מרבית החברות תחום הדיגיטל הפך  לנתח ההוצאה המשמעותי בעוגת השיווק ועובדים בתחום הפכו לנתח המשמעותי בעלויות כח האדם. מדובר בעובדים מבוקשים ביותר המצליחים להגיע לרמות שכר של כ- 20,000 שקלים תוך שנתיים בלבד. רבים מהם גם בוחרים בקריירה עצמאית, פותחים סוכנויות דיגיטל והופכים למעסיקים בעצמם. הצרכים של התעשייה הנמצאת בצמיחה מתמדת מורכבים ומגוונים והפתרונות מחייבים הכרות מעמיקה עם השוק מצד המעסיקים ומצד המועמדים באופן שהצרכים של שני הצדדים יקבלו מענה".
גלעד יתאח: "הצמיחה האדירה והביקוש לעובדים מצריכים גם התייחסות לאתגרים ענפיים שצצו, בין השאר פתיחות התעשייה לקליטת ג'וניורים וגובה משכורת הכניסה שלהם. חלק מהחזון שהנחה אותנו בהקמה של פרטון הוא לייצר סטנדרטיזציה שתיקח בחשבון את העובדים הזוטרים וגם תבטיח רמת מקצועיות גבוהה של הענף כולו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה