שיווק ופרסום
יובל שרף בקמפיין חגיגי לשופינג בקניוני עופר
אחרי שכבש את גלגל"צ ואת הטיקטוק, השיר "לך לישון" המוכר גם כ-"מה פספסת" של כוכבת הרשת אנה זק מגיע לפרסומת החדשה של קניוני עופר לקראת פסח ממשרד הפרסום של יהושע TBWA
לקראת פסח, בקניוני עופר מתחדשים בפרסומת חדשה עם הפרזנטורית הוותיקה, יובל שרף, ובהפקה של משרד הפרסום יהושע TBWA, והפעם: קניות לחג שפונות גם למשפחה וגם לצעירים.
הפרסומת של משרד הפרסום "יהושע TWBA", נפתחת במשפחה המתארגנת לקראת ארוחת החג של ליל הסדר כשלפתע נשלחת הודעה בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית, מחבר משפחה המזוהה כ'דוד משה': "סורי משפוחה, ירדנו לסיני, בסוף לא נגיע ", בעקבות ההודעה מתחילה המשפחה לרקוד לצלילי השיר, כשבמקום המילים המקוריות מוצגים מוצרים שונים אותם ניתן לרכוש בקניוני החברה - כאשר הם מציינים: "בוא תראה מה פספסת , דוד משה תקנא", על השיר של אנה זק "בוא תראה מה פספסת".
השחקנית יובל שרף שמובילה את קמפיין "קבוצת קניוני עופר" בשש השנים האחרונות, מככבת גם בפרסומת הנוכחית, והיא זו ששרה את השיר לצד שחקנים נוספים המגלמים את המשפחה.
חברת מליסרון של ליאורה עופר, המחזיקה בקניוני עופר דיווחה במרץ האחרון על סיכום שנה מרשימה במיוחד עם רווחי שיא בסך של כ-1.5 מיליארד שקל, לעומת הפסד של כ-250 מיליון שקל בשנת 2020.
עוד ב-
קרדיטים:
משרד הפרסום: יהושע BTWA
קריאיטיב: אור לביא, אורון הרשטיג וחוה נאמן מיכל נמרוד ואולגה
אסטרטגיה: ניר דואר ושלמה צרפתי
הפקה: ענת הררי
מדיה: יניב סנה , טל מוצפי ושגית תורג׳מן
ניהול לקוח : אור לוין, שלו בן חיים ודבורה פרמן
משרד הפרסום: יהושע BTWA
קריאיטיב: אור לביא, אורון הרשטיג וחוה נאמן מיכל נמרוד ואולגה
אסטרטגיה: ניר דואר ושלמה צרפתי
הפקה: ענת הררי
מדיה: יניב סנה , טל מוצפי ושגית תורג׳מן
ניהול לקוח : אור לוין, שלו בן חיים ודבורה פרמן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.איך קוראים לילד?הילד הגינגי 04/2022/05הגב לתגובה זו0 0איך קוראים לילד מאיםה הוא מוכר?סגור
-
משחק את צוף הבן של שוני בקופה ראשית (ל"ת)ד 04/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור