שיווק ופרסום

כוכבת בלקספייס תסדר לכם ג'וב? קמפיין חדש לדרושים IL

גילי איצקוביץ' בת ה-27 קטפה חוזה פרזנטורית ראשון ומככבת על המסכים שלכם בימים אלה, לאחר שנבחרה להוביל את המהלכים הפרסומיים של דרושים IL. המנכ"ל אריאל קסל: "הבחירה הראויה והמתאימה ביותר לייצג את המותג שלנו"
כפיר אדר | 
גילי איציקוביץ (צילום אילן שור)
השחקנית בת ה-27 גילי איצקוביץ' נבחרה להוביל את המהלכים הפרסומיים של חברת דרושים IL מבית יד 2. איצקוביץ' קטפה חוזה פרזנטורית ראשון בקריירה ומככבת בימים אלה על המסכים שלכם בקמפיינים הטלוויזיוניים והדיגיטליים של דרושים IL.
איצקוביץ', שתסדר עבורכם את הג'וב הבא בקריירה, כיכבה לאחרונה בסדרה המצליחה בלקספייס, בסדרה 'מותק בול באמצע' ובסרט רסיסים. בקרוב תככב איצקוביץ בסדרה "שנות הירח", שכתב ויצר אביב גפן המספרת את סיפור חייו, ותגלם את אשתו הראשונה של אביב, אילנה ברקוביץ'.

דרושים IL מבית יד 2 הוא לוח הדרושים היעיל ביותר של ישראל עם למעלה מ-2 מיליון גולשים מדי חודש, בזכות מנגנון גיוס מדויק למועמד ולמעסיק. מטרת האתר היא לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים הכי מתאימים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות והמתקדמות בעולם, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.
אריאל קסל מנכ"ל דרושים IL מבית יד 2: "אנו שמחים לצרף את גילי איצקוביץ' למשפחת דרושים IL. אנחנו רואים בגילי כבחירה הנכונה, הראויה והמתאימה ביותר לייצג את המותג שלנו ולעזור לנו להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה