שיווק ופרסום

קמפיין שטיחים חדש לרשת כרמל פלור, מי נבחרה כפרזנטורית?

בהשקעה של 375 אלף שקל, רשת השטיחים יוצאת עם קמפיין חדש על קולקציית שטיחים לסתיו חורף 2021-2022 תחת הסלוגן "Leading in Home Style" בכיכובה של הדוגמנית אביטל לנגר.
כפיר אדר | 
אביטל לנגר (צילום מנחם עז)
רשת כרמל פלור יוצאת עם קמפיין חדש על קולקציית שטיחים לסתיו חורף 2021-2022 "Leading in Home Style" בכיכובה של הדוגמנית אביטל לנגר. הקמפיין בעלות של 375 אלף שקלים, יעלה בדיגיטל כשהוא מציג את נבחרת השטיחים כפריט אופנתי בחלל הבית. 
הקמפיין יחולק לשתי פעימות, כשהראשון יצא לרגל מבצע סוכות המסורתי עם 50% על כל השטיחים, תוצרת הארץ ובפעימה השנייה תוצג קולקציית השטיחים החדשה לסתיו חורף 2021-2022. הקמפיין הקונספטואלי מחבר בין עולמות האופנה לעיצוב פנים, כשהבגדים של לנגר הדוגמנית עוצבו במיוחד בהשראת השטיחים האופנתיים עם המרקמים והפרינטים העכשוויים.
לנגר, בת 20 חיילת בחיל האוויר, פרצה לחיינו בתצוגת האופנה של מיו מיו בשבוע האופנה בפריז, מאז הספיקה לככב בתצוגות ענק כמו שאנל, DVF ו- Lela Rose ואפילו כיכבה במגזינים הנחשקים Holiday, Teen Vogue, l’official, Glamour , Telva.
בקמפיין יוצגו השטיחים שיככבו בחורף הקרוב, וביניהם כאלה עם מוטיבים גאומטריים, טקסטורות אתניות, מנעד של גוונים חמים, עמוקים ודרמטיים לצד גווני ניוד סתווים. רשת כרמל פלור, נכללת תחת קבוצת כרמל גרופ בבעלות משפחת איתני המפעילה את רשתות ביתילי, IDdesign, URBAN, B-teen וגוד-לייף לבני הגיל השלישי.הרשת מתמחה בשטיחים, פרקטים ודשא סינטטי וכוללת 18 סניפים בפריסה ארצית ואתר סחר מקוון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה