מינויים

מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר מצא ג'וב חדש

דירקטוריון IBC אנלימיטד התכנס הבוקר והחליט על מינויים חדשים בהנהלת החברה: נתי כהן מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ימונה לתפקיד יו"ר IBC ; יוסי חבר, סמנכ"ל הכספים היוצא של HOT ימונה לתפקיד מ"מ מנכ"ל IBC
מערכת ice | 
נתי כהן מנכ"ל משרד התקשורת (צילום ויקיפדיה)
חברת IBC אנלימיטד מעדכנת היום  (שלישי) על שני מינויים חדשים בהנהלת החברה. נתי כהן ימונה לתפקיד יו"ר IBC אנלימיטד ויחליף בתפקידו את מישאל וקנין ששימש כיו"ר החברה. נתי כהן  שימש כמנכ"ל משרד התקשורת וקודם לכן שימש כקצין קשר ותקשוב ראשי בדרגת תא"ל. לנתי היכרות עמוקה וממושכת עם שוק התקשורת.
לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל החברה ימונה יוסי חבר, שיחליף את אמיר לוי שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו. יוסי חבר שימש כסמנכ"ל הכספים של HOT במשך חמש שנים, ועבד ב-HOT במשך כ- 14 שנים בתפקידים שונים. יוסי מביא עימו כישורים ניהוליים ופיננסיים והיכרות מעמיקה עם עולם הסיבים.

מבעלי המניות של החברה נמסר: "אנו מבקשים להודות למישאל ואמיר על שירות יוצא דופן והובלה של חזון פריסת הסיבים למציאות - בזכותם כבר 730 אלף משקי בית בישראל נהנים מנגישות לרשת הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה".
"החברה מברכת על המינוי של נתי כהן ליו"ר החברה ויוסי חבר לממלא מקום מנכ"ל, מדובר בשילוב מנצח שימשיך ויוביל את החברה קדימה לעבר החזון שלה - פריסה של כשני מיליון בתי אב עד שנת 2025 והובלת שוק הסיבים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה