שיווק ופרסום

תמי 4 במהלך חשוב: פרסומת מונגשת בטלוויזיה לעיוורים

הקמפיין החדש של תמי 4 עם עידן חביב, קיבל השבוע נדבך נוסף וחשוב כאשר עבר גם הנגשה לעיוורים עם תוספת של הדרכה קולית במהלך הפרסומת. האם נפתחה הדרך להנגשת כלל הפרסומות?
מערכת ice | 
עידן חביב (צילום מסך)
בסוף השבוע הקרוב תעלה הפרסומת החדשה של תמי 4 עם עידן חביב בגרסה עם הנגשת הדרכה קולית לעיוורים. שטראוס מים הינה מהחברות הראשונות שעולות עם פרסומת מונגשת, ופותחת דרך חשובה להנגשת גם הפרסומות לעיוורים.
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אדלר-חומסקי, חברת ההפקות מילאמה והבמאי אוהב פלנץ. הקמפיין הנוכחי מוערך בהשקעה של 3 מיליון שקלים. הספרייה לעיוורים ערכה את סרטון ההנגשה.
הפרסומת החדשה של תמי 4, בכיכובו של הזמר והיוצר עידן חביב, עלתה ביום שלישי שעבר והפעם בנושא  מטהר המים תמי4 מייז – מטהר המים המתקדם בעולם. חביב, שמשמש כפרזנטור של תמי4  מזה כשנתיים, הצטלם לקמפיין החדש ברחבי העיר תל אביב לפני כשבועיים. 
טלי אליצור, מנהלת השיווק של שטראוס מים סיפרה על הקמפיין כי "כחברת מים, אנחנו שמחים להשיק  קמפיין המדגיש את חשיבות איכות המים ומעודד את הלקוחות לבחור במים איכותיים וטעימים יותר בזכות מטהר המים המתקדם בעולם- maze הנמצא בברי המים תמי4. אנחנו שמחים על החיבור עם עידן, שמביא קול רענן וייחודי לפרסומות המותג, ומודים למשרד הפרסום שלנו שמוכיח עצמו כל פעם מחדש עם פרסומות אפקטיביות ואהובות".
"גיוון והכלה הם חלק בלתי נפרד מהאני מאמין שלנו בשטראוס מים, ועל כן אנו פועלים על מנת להנגיש את השירותים והמוצרים שלנו למגוון אוכלוסיות. בשנה האחרונה הנגשנו את מוקדי השירות שלנו לכבדי שמיעה וחירשים ע״י הצעת שירות שיחת וידיאו בשפת הסימנים, וכעת אנו שמחים להנגיש לראשונה פרסומת לעיוורים. בנוסף, אנו עובדים על הנגשת בר המים עם ממשק משתמש מונגש לעיוורים".

כאמור, בשטראוס מים לקחו את הקמפיין צעד אחד קדימה, כאשר נעזרו בספרייה לעיוורים כדי להנגיש באמצעות הדרכה קולית גם עבור עיוורים את הפרסומת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה