שיווק ופרסום

צפו: ליאור אשכנזי לוהק לקמפיין חדש בשווי 5 מיליון שקלים

השחקן ליאור אשכנזי לוהק לקמפיין חדש בכיכובו כדמות קומית של פרופסור במעבדת זמן. בקמפיין הושקעו מיליוני שקלים והוא צפוי לעלות בכל הפלטפורמות בימים הקרובים
מערכת ice | 
ליאור אשכנזי בקמפיין לקוויק (צילום אוהד רומנו)
Quik שירות סופר אונליין, משיקה קמפיין פרסומי חדש בפריסה ארצית בהובלת פרזנטור חדש - השחקן ליאור אשכנזי, הכולל פרסומת טלוויזיה, שילוט חוצות, מהלך דיגיטל, סושיאל ועוד. עלות הקמפיין כולו מסתכמת בהשקעה של 5 מיליון שקל.
"זמן הוא משאב נדיר" – זו המנטרה של חברת Quik שירות סופר אונליין, אשר עושה הכל כדי לחסוך ללקוחותיה זמן סופר יקר. היא עושה זאת באמצעות ממשק קל ונוח להזמנה שחוסך זמן רב מול המסך, משלוח איכותי שמגיע עוד באותו היום כמעט לכל הארץ, יכולת עריכת הזמנה עד הרגע האחרון שחוסכת השלמות מיותרות ואפילו הקפדה על אריזה שתעזור לחסוך זמן פריקה מיותר, והכל, במחירים סופר משתלמים.
את אסטרטגיית חשיבות הזמן, משיקה Quik בקמפיין פרסומי בהובלת פרזנטור חדש, השחקן ליאור אשכנזי. הקמפיין מטעם חברת סיטימדיה המלווה את Quik בשנים האחרונות, בבימויו של אביב מערבי, יעלה בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד, בהשקעה של 5 מיליון שקל. 
המסר של הקמפיין: מזמינים ב-Quik ומפסיקים לבזבז זמן סופר יקר, נובע מהתפיסה הבסיסית של החברה שעושה הכל כדי לפנות ללקוחותיה זמן, לפחות בחלקת האלוהים הקטנה שלה, הקניות בסופר. החברה פועלת בפריסה ארצית, כך שלקוחותיה נהנים ממשלוח סופר איכותי ומהיר, מהיום להיום, גם באזורים רחוקים מהמרכז.
בפרסומת, השחקן ליאור אשכנזי מגלם דמות קומית של פרופסור, איש מדע מבריק, אשר מנהל את מעבדת הזמן של Quik, בה מנסים לפתור את דילמת הזמן המבוזבז שלנו באמצעות סיטואציות אמיתיות מהחיים. מעבדת הזמן מציגה מצד אחד את האתגר או את החיים עצמם, ומנגד את הפתרון של Quik ואופן ייעול הזמן שהחברה מאפשרת ללקוחותיה. הפרסומת מציגה את כל שרשרת השירות של החברה החל מהממשק הנוח, היכולת לערוך את ההזמנה עד הרגע האחרון, התאמה אישית של עגלת קניות, המשלוח המהיר עד הבית ועוד, והכל כמובן עם חיוך. הקמפיין צולם בהפקה סופר מושקעת עם סט מורכב מבחינת הארט והעולמות העיצוביים, וביום אחד, הוקמה לה מעבדה לתפארת, עם מספר עמדות ניסוי מאופיינות ומעוצבות.

סמנכ"לית השיווק והשירות של Quik שירות סופר אונליין, דורין פישר מסרה על הקמפיין, "משאב הזמן הינו המשאב היקר והנחשק ביותר במאה ה-21, במיוחד בתקופה האחרונה, בה נאלצנו להסתגל למציאות חדשה ולהוקיר את הזמן שאנחנו מבלים עם המשפחה והחברים. Quik שמה לעצמה מטרה, כחלק מהחזון שלנו, לעשות הכל כדי לאפשר ללקוחות לנצל את הזמן בחוכמה ולא לבזבז זמן יקר על קניות בסופר. המשימות בחיינו מתחלקות לשתיים - מטלות וחוויות. קניות בסופר זו לא חוויה, בטח לא כשצריך לעשות קניות לפחות פעם-פעמיים בשבוע. אנו סבורים שהלקוחות בישראל חכמים ויודעים לרכוש בתבונה וככל שהם מבינים את הכוח של הזמנת הסופר באונליין כך מרבים להזמין ולנצל את הזמן שלהם לדברים החשובים להם באמת. לכן, המשימה שלנו לייצר עבורם חווית קנייה מהירה, יעילה ונוחה לאורך כל תהליך הרכישה".
קוויק היא השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין בישראל והסופר היחיד בישראל שהוא רק אונליין. החברה חוותה גידול משמעותי במספר הרכישות ובנתח השוק שלה, בין היתר על רקע משבר הקורונה, השלימה לאחרונה הנפקת מניות ראשונה בת"א וגייסה כ-88 מיליון שקל וזאת לאחר שכבר השקיעו בה רשת סופר-פארם, החברה המרכזית למשקאות וקבוצת יוניון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה