שיווק ופרסום

עדן בן זקן תקבל מעל חצי מיליון שקלים בשנה כפרזנטורית המותג של שופרסל בייבי

הזמרת המצליחה צפויה לקבל על פי הערכות סכום של לפחות חצי מיליון שקל, ואף יותר מכך, למשך שנה בה תשמש שגרירת המותג של שופרסל בייבי ותוביל את הרשת במגוון פרסומות וקידומים 
שרון טל | 
עדן בן זקן (צילום שגיא שלפר)
זמרת העשור של ישראל והאמא הטרייה עדן בן זקן, נבחרה להיות שגרירת המותג "שופרסל בייבי". שיתוף הפעולה בין המותג לבן זקן בהובלת חברת התוכן Peach ייארך כשנה, במסגרתו תוביל עדן את כלל הקמפיינים של המותג ביניהם ולוג אישי שיפנה לקהל האמהות וההורים בישראל, קמפיינים עם מוצרי המותג החדשים וקליפ ייעודי. במסגרת שיתוף הפעולה עם שופרסל בייבי, צפויה בן זקן לקבל, על פי הערכות, מעל חצי מיליון שקל בשנה.
כחלק מהמהלך בין עדן ומותג "שופרסל בייבי", תשיק הזמרת במהלך השנה הקרובה מדי חודש ולוג (וידאו-בלוג) אישי הנותן לקהל הצופים הצצה לתוך חייה ומבט על התמודדותה עם הטייטל החדש בחייה - אמא טרייה. כמו כן, תספק עדן מבט על הדרך שבה משלבת קריירה מצליחה תוך כדי ההתמודדות החדשה, על חייה הזוגיים והמקצועיים.

​עדן בן זקן תקבל מעל חצי מיליון שקלים בשנה כפרזנטורית המותג של שופרסל בייבי. צילום: לאל אוטניק
היום (ד'), תעלה בן זקן עם הקליפ הראשון שלה כחלק מהתפקיד, חידוש לשיר "חיים שלי" של זהבה בן שיקרא "אהבה של אמא" בעיבוד מוזיקלי וקליפ חדש שהפיק ג'ורדי (ירדן פלג) בהובלת חברת התוכן Peach.
צבי פלוטניצקי, סמנכ"ל לקוחות בחברת התוכן Peach: "אני שמח שבימים מאתגרים אלו אנחנו ממשיכים לייצר מהלכי תוכן אסטרטגיים והפקות מורכבות למרות המגבלות. זו זכות לעבוד לצד לקוח ששותף איתך בתהליך היצירה והעשייה מתחילתו. יתרה על כך כל החיבור האמיתי עם עדן מרגש את כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה