שיווק ופרסום

הדילמה: היינקן יצא בקמפיין "מתיחה פרסומית" בצ'מפיונס - מה אתם הייתם עושים?

נוטשים את החברים? משקרים? עושים הכל בשביל כרטיסי VIP למשחק ליגת האלופות? קמפיין 'מתיחת פרסום' של היינקן הוא חלומה של כל קבוצת גברים שצופה יחד במשחקי הצ'פמיונס
משה בנימין | 
הדילמה. היינקן (צילום יח"צ/ יוטיוב)
הצפייה הקבוצתית של גברים במשחקי הצ'מפיונס ליג (ליגת האלופות) וכדורגל בכלל, היא תופעה חברתית מוכרת מסביב לעולם. זה גם מה שעומד במרכז הקמפיין החדש של מותג הבירה היינקן - הספונסר הרשמי של ליגת האלופות. מתיחת פרסום חדשה של המותג תחת השם "דילמה" - סביב המשחק בין רומא לריאל מדריד יכולה בקלות להפוך לחלומו של כל אוהד כדורגל.
סימונה, אוהד של קבוצת הכדורגל AC רומא הוא הנמתח בפרסומת שהתרחשה במגרשה הביתי של קבוצת רומא - סטאדיו אולימפיקו. באופן קבוע, סימונה וחבריו צופים במשחקי הצ'מפיונס בדירתו של אחד החברים, רק שהפעם הוא ניצב בפני הצעה שאי אפשר לסרב לה. חבר נוסף פוגש אותו במסעדה ונותן לו במתנה כרטיס כניסה למשחק בין רומא לריאל מדריד, רק שעליו ללכת למשחק עם קבוצת חברים אחרת - לא החבורה הקבועה שלו.
הדילמה מתחילה כשסימונה חושב מה להגיד לחבריו שמחכים לו בערב המשחק ב-17 בפברואר בביתם. המתיחה מצולמת כולה מרגע קבלת הכרטיסים, תוך כדי הנסיעה למשחק שבה הא מקבל שיחת טלפון מחבריו ששואלים אותו היכן הוא והוא אומר שהוא יצלצל בחזרה. במשחק עצמו כשהוא מתיישב בכסאות הוא מקבל שיחת טלפון נוספת, אך על רקע שאון האוהדים הוא מעדיף שלא לענות. ממה שקורה לאחר מכן, הוא כבר לא יכול להתעלם. צפו.
  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה