שיווק ופרסום
לרגש, לרגש, לרגש: הפרסומת שמוכיחה שגם מסטיק אפשר למכור עם דמעה בעין
איך נשיא VOLVO מסכן את חייו כדי להראות כמה המשאית של החברה בטוחה, ופינת הפרינט עם תמונות שיבלבלו אתכם. הכל ב-TOP5 החדש שלנו
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: מותג המסטיקים EXTRA, אתר Wishcloud, חברת התעופה של קטאר, VOLVO ו-עיתון התיירות VIAJE הברזילאי.
.
.
מפרסמי מסטיקים מספרים לנו בדרך כלל על הטעם, הטקסטורה, הצורה או האפקטים (בלונים!!). פרסומת חביבה של מותג המסטיקים EXTRA מספרת לנו על המסטיקים מזוית אחרת - העטיפה.
Wishcloud הוא אתר שמאפשר לך לסמן פרטי לבוש נבחרים, והאפליקציה תיידע אותך כשהפריטים נמצאים ב-sale בחנות כלשהי ברחבי הרשת. רעיון גאוני ופשוט, פרסומת מקסימה לא פחות.
חברת התעופה של קטאר היא הספונסרית העיקרית של קבוצת הכדורגל המהוללת FC ברצלונה. אז כדי לחגוג את מקבץ הטאלנטים, יצאה פרסומת חדשה ונוצצת.
מה שמעניין לבדוק זה איך מתמודד מסי עם כל העניין, במיוחד לאור העובדה שהכוכב חתום (או חתום לשעבר?) אצל Turkish Airlines כבר מסוף 2012.
איך מוכיחים לצרכן את איכותו ואמינותו של המוצר? ב-VOLVO מאמינים בדוגמה אישית.
ובפינת הפרינט: סדרה מעולה של עיתון התיירות VIAJE הברזילאי. הרעיון: בכל פרינט מוצג אימג\' של אתר תיירותי מפורסם בעולם, אבל ממש לא מה שחשבנו.
If you thought it is Paris, it is time to read Viaje Mais. Arch of Titus, Italy
If you thought it is Rome, it is time to read Viaje Mais. Amphitheatre of El Jem, Tunisia
If you thought it is New York, it is time to read Viaje Mais. Statue of Liberty, France
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לרגש? צריך להכיר את קודי התרבותנתי גמליאל 09/2013/10הגב לתגובה זו0 0תגובתנו למאמר https://www.facebook.com/Mutagbepirsum?ref=hlסגור
-
1.וואו איזו פרסומת יפה למסטיקים ! מקורית ומרגשת (ל"ת)מיטל 09/2013/09הגב לתגובה זו0 0סגור