שיווק ופרסום

הייניקן בדקה וצילמה: איך תגיבו אם גביע ה-Champions יחכה לכם בחדר המלון?

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: AXE מפגיזים בסדרת סרטים עם קונספט חדש ו'יום מעשים טובים' יצירתי
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במקבץ משובח וגדוש בדברים טובים: הייניקן, AXE, וודקה אבסולוט, SKITLLES ו\'יום מעשים טובים\'.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן
אורח מפתיע
הייניקן במהלך ויראלי לקראת התקדמות עונת ליגת האלופות, מביאים אורח מפתיע לחדרים של אוהדי כדורגל בכל רחבי אירופה. מה שחשוב לראות כאן הוא ביטוי של תפיסת העולם של המותג הייניקן - לא רק להתעסק בלתקשר דברים שחשובים למותג לומר לצרכנים שלו על עצמו אלא בעיקר הרצון שלו להתחבר כמותג לנושאים שחשובים לצרכנים שלו.
מה קרה להם?
AXE במהלך חדש ומפתיע להשקת ג\'ל רחצה מבית BBH לונדון, מעתה AXE לא רק עוזר לך להשיג בחורות אלא גם עוזר לך להתמודד איתן אחרי שהן הופכות לחברות שלך, המותג הסקסיסטי שעזר לנו לכבוש נשים במהלך השנים לפתע הופך כלי עזר בהתמודדות היום יומית שלנו עם השריטות השונות של הבחורות אותן אנחנו רוצים. מהלך לא צפוי ברמה האסטרטגית של מותג ששמר על קו עקבי במשך שנים ולפתע מחליט לעשות שינוי כיוון דרסטי. האם השינוי הוא לטובה? האם הגדלת הפנייה משוק הרווקים לשוק הרחב יותר של גברים שנמצאים גם בזוגיות יתרום למותג או שאולי יהרוס רק את המיקוד הפשוט שלו עד כה...ימים יגידו
סוריאליזם אבסולוטי
המותג אבסולוט שצמח מחיבור לעולם האומנות מביא לנו יצירה חדשה, פרי שיתוף פעולה משרד הפרסום שלהם TBWA , סרטון שמעביר תמונת עולם דיסטופית סוריאליסטית מעוותת עטופה במוזיקת טראנס הזויה שמטרתה לייצר עניין סביב המותג והקוקטייל GREYHOUND . המוזיקה מבית היוצר של Swedish House mafia בבכורה עולמית אינטרנטית מושכת מיליונים והופכת את הקליפ הזה במהרה לתופעה ויראלית שלא ניתן לחמוק ממנה
לגעת בקשת וענן
מהלך המשך של SKITLLES לרעיון חמוד וקטן, שימוש יוצא דופן בסרטים ברשת ליצירת ENGAGMENT קצת הזוי עם הצופים וליצירת חוויה זכירה שתמשיך הרבה אחרי...
לשלם במעשים
מהלך מעניין ויצירתי בדנמרק לקראת \"יום למעשים טובים\" של אנטון ברג. השקה של חנות שוקולד ליום אחד בלבד בה לא ניתן לשלם בכסף. רק התחייבות של הצרכנים (אותם הם מעלים בחנות לפייסבוק לקיר שלהם) לבצע מעשים טובים תאפשר להם ליהנות מחפיסת שוקולד ללא עלות. העיקרון פשוט - כגודל ההתחייבות לקיים מעשה טוב גודל חפיסת השוקולד אותה תקבל.
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למספר 2 - אני לא מסכים!
    אנונימי 03/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שינוי זה לא תמיד לטובה, מותג שהיה חד הופך למבולבל. איך זה יכול להיות טוב?
    סגור
  • לפעמים כשלא שמים לב
    אנונימי 03/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היעני מיקוד חד שיש למותג מתחיל לחזור על עצמו ומאבד בדרך את הקש של הקהל.בוא נגיד שהם לא משנים את הקו עכשיו אלא בעוד שנה או אפילו שנתיים, עדיין הדרך בה הם החרו אולי כמעבר, סוג של תחנת ביניים היא אחלה של כיוון
    סגור
  • לחזור על עצמו יכול להיות מצוין
    אנונימי 03/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מותגים שלא משנים כיוון שנים והם בסדר גמור: אבסולוט מארלברו AVIS
    סגור
  • אתה טועה
    ערן 03/2012/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מארלבורו כבר שנים לא מסתמכים על פרסום אבסולוט שינו את השפה הפרסומית שלהם לפני כמה שנים AVIS? על איזו שפה אתה מדבר? we try harder? מעבר לסלוגן הם כבר לא משתמשים בשפה הזאת שנים
    סגור
  • 2.
    AXE מעולה מה נסגר אתכם???
    אנונימי 03/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשבר הז**** מהמלאכיות וכל החרא הזה. הקונספט החדש מעולה!
    סגור
  • 1.
    מה קרה ל AXE!!!!!!!!!!!!!!!
    אנונימי 03/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    :(
    סגור