שיווק ופרסום

Twentythree מחלקים 1,000 דולר למי שמקבל ליקוק מהג'ירפה בספארי

ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי מטוונטי-טרי במהלך דיגיטלי לקידום האתר DoUpTo. הגולש שאת תמונתו ליקקה הג'ירפה בספארי זכה בכל הקופה
משרד הפרסום twentythree, בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי יצא לאחרונה במהלך דיגיטלי בשם Lick of Luck וכשמו כן הוא. במסגרת המהלך לקידום האתר DoUpTo.com הוצגו בפני הג\'ירפות בספארי ברמת גן תמונות גולשי האתר. הגולש הראשון שזכה לליקוק מסך מהג\'ירפה זכה ב-1,000 דולר.
סרטון המהלך של טוונטי-טרי
DoUpTo הוא אתר מיקרו-סרוויס בינלאומי שהוקם על ידי קבוצת משקיעים ויזמים ישראליים. הוא משמש פלטפורמת מסחר בין קוני ונותני שירותים מכל הסוגים, במחירים של בין 5 דולר ל-100 דולר. האתר כולל קטגוריות ייחודיות כגון I Dare You - בו האתר נותן משימות אתגר משוגעת ומשלם למי שמבצע
Good Will - קטגוריה לעשיית טוב, בו האתר לא גובה עמלת תיווך וקטגוריית
WTF - קטגוריית השירותים ההזויים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ???
    נתנאל 03/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד דאחקה שאף אחד לא שמע עליה...
    סגור
  • 1.
    מה הרעיון פה?
    32 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחיד שזה אומר על המיזם הזה, הוא שאין שום דבר מעניין לומר על המיזם הזה, אז צריך להשתמש בגימיקים מטופשים ונטולי פואנטה.
    סגור