שיווק ופרסום

היידי קלום חוטפת ברשת: מה לא תקין במודעה הזאת?

דוגמנית העל בת ה-51 ובתה לני אולום קלום בתה-20, משתפות פעולה במסע פרסום חדש למותג ההלבשה התחתונה "אינטימיסמי". לכאורה, עוד סיפור של "בת של" שממשיכה את דרכה של אימא, אבל, סרטון הקמפיין שהציג את השתיים מצלמות זו את זו בהלבשה תחתונה ומצחקקות, עורר בקרב עוקבים רבים תחושת אי-נוחות. צפו

מערכת ice | 
היידי קלום ובתה לני (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של היידי קלום heidiklum@)
כמה מוזר יהיה לכם לראות אימא בתחתונים וחזיה שמצלמת את בתה באותה הלבשה תחתונה ואפילו מסייעת לה לגעת בתחתוניה כדי "להדגיש את הנוחות של הבד"?
אם התיאור הזה נשמע קצת מבחיל, אתם לא לבד. עוקבים של דוגמנית העל, היידי קלום, הרגישו גם הם שזו חציית גבול וחלקם אפילו השתעשעו על הניסיון לצייר את החוויה ההורית הזאת כטבעית: "סיטואציה מאוד אותנטית. עושה את זה עם אבא שלי כל הזמן", כתב אחד העוקבים בציניות.
מנגד, היו מי שיצאו להגנת קלום ובתה וטענו שהמודעה לא הייתה אמורה להיות מינית או רומנטית אלא "לא מזיקה": "זו רק אמא ובת שהן כמו החברות הכי טובות", אמרה אחת התומכות.
עבור לני אולום קלום, שהשיקה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 16, זו איננה הפעם הראשונה שהיא מצטלמת עם אימה עבור מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי. ב-2022, השתיים הצטלמו יחד בחזיות ותחתונים, כשגם מסע הפרסום ההוא זכה לביקורות מעורבות ברשת - רק שהפעם נראה שנחצה עוד גבול. 
 
"להדגיש את המיניות של בתך ברגע שהיא בגיל חוקי זה מוזר", כתב אדם אחד בפוסט לקמפיין המשותף הראשון ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת לחשוב שאני מתקדמת בדברים האלה, אבל אמא ובת בהלבשה תחתונה באותו צילום וידאו זה קצת מגעיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה