תרבות ופנאי

דוגמנית העל חושפת: חליתי בסרטן וסירבתי לקבל כימותרפיה

אל מקפירסון, כוכבת מגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד", חשפה השבוע כי חלתה בסרטן השד והחליטה לטפל בו בגישה הוליסטית וללא תרופות. "אנשים חשבו שאני משוגעת", סיפרה הסופר מודל בגילוי לב וגילתה מה היו ההשלכות של החלטתה

מערכת ice |  2
אל מקפירסון (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אל מקפירסון ellemacpherson@)
הסופר מודל האוסטרלית, אל מקפירסון, שזכתה לכינוי The body, חושפת כי חלתה בסרטן השד והחליטה להתמודד איתו בצורה הוליסטית ובלי טיפולי כימותרפיה. מקפירסון בת ה-60, כיכבה בשערי מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד יותר מכל דוגמנית אחרת ואף גילמה כזכור את השותפה הנחשקת של ג'ואי בסדרה "חברים".
הגילוי המדאיג של מקפירסון, מופיע בספרה Elle המתעד רגעים בחייה וחושף את האבחון הקשה בו התבשרה לפני שבע שנים, אז גילתה שהיא חולה בסרטן שד מסוג HER2 : "זה היה הלם, זה היה בלתי צפוי, זה היה מבלבל, זה היה מרתיע בכל כך הרבה מובנים".
למקפירסון הומלץ לעבור כריתת שד וכימותרפיה, אך לאחר שביקשה עצות מ-32 רופאים ומומחים החליטה לטפל בסרטן שלה ללא כימו ותרופות, אלא בעזרת מה שהיא מכנה "גישה אינטואיטיבית, הוליסטית מובלת לב".
"זה היה תרגיל נפלא בלהיות נאמנה לעצמי, לבטוח בעצמי ולסמוך על הגוף שלי ועל דרך הפעולה שבחרתי", סיפרה מקפירסון. "הגעתי להבנה שאין דבר בטוח ואין שום ערבויות. לומר לא לפתרונות רפואיים סטנדרטיים היה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיי. אנשים חשבו שאני משוגעת. אבל ידעתי שאני צריכה לטפל בגורמים רגשיים כמו גם פיזיים הקשורים לסרטן השד וזה דרש אומץ" .
 
הדוגמנית, שממשיכה לככב בעולם האופנה ומגדלת בנים בני 19 ו-14, נמצאת לדבריה ברמסיה (הפוגה) מהמחלה.
בראיון עבר על בריאות ציינה: "כשהתבגרתי הבנתי שזה לא באמת משנה איך אני נראית אלא איך אני מרגישה. התחלתי לישון יותר, להירגע קצת יותר ולדאוג לתזונה שלי, כי תזונה טובה יכולה לשנות הכל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאחל החלמה מלאה, בכוחות הגוף, המכונה המופלאה
    צבר 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מערכת החיסון שמחסלת תאי סרטן
    סגור
  • 1.
    אם היא לא תיקח טיפול זה יתפשט כמו ךחברה שלי שהחליטה לטפ (ל"ת)
    איילת 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור