בריאות

כוכב שנות ה-80 בווידוי טראגי: "אובחנתי עם סרטן, התוצאות מזעזעות"

 רוג'ר או'דונל, שידוע בתור הקלידן הוותיק של להקת 'קיור' סיפר לעוקבים על המחלה הקשה עמה הוא מתמודד: "הרוצח המטורף דפק לנו בדלת ולא ענינו לו. אפשר לנצח סרטן אם אתם מאובחנים מוקדם מספיק. לכו להיבדק, אם יש לכם את החשד הכי קטן שאתם סובלים מסימפטומים כלשהם, לכו להיבדק"
מערכת ice |  1
פסטיבל (צילום shutterstock)
טרגדיה גדולה בעולם המוזיקה. רוג'ר או'דונל, שידוע בתור הקלידן הוותיק של להקת 'קיור' הבריטית, הודה כי הוא סובל מסרטן אלים ונדיר לימפומה, בגילוי לב הוא הסביר למעריצים על המחלה הקשה שכעת תלווה אותו כנראה עד סוף חייו.
אודונל אמר: "אובחנתי בספטמבר האחרון, אבל בסופו של דבר הלכתי לבדיקה, ואחרי ניתוח התוצאות של הביופסיה היו מזעזעות. השלמתי 11 חודשים של טיפולים עם כמה מהמומחים הטובים ביותר בעולם... אני בסדר והתחזית מדהימה כרגע".

הוא המשיך: "הרוצח המטורף דפק לנו בדלת ולא ענינו לו. אפשר לנצח סרטן אם אתם מאובחנים מוקדם מספיק. לכו להיבדק, אם יש לכם את החשד הכי קטן שאתם סובלים מסימפטומים כלשהם, לכו להיבדק".
למי ששכח, או'דונל נכנס ללהקת הקיור בשנת 1987, הוא היה אחד מחברי הלהקה הבולטים באלבום שנחשב לגדול ביותר - Disintegration. לאחר שעזב הוא חזר בשלהי שנות התשעים לשלושה אלבומים נוספים שהקליט עימם. הוא היה חלק מלהקות נוספות כמו: The Thomspon Twins, The Psychedelic Furs ו-Berlin.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירוני שקוראים להם "The cure"
    החלמה מהירה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    14 0
    רק בריאות!
    סגור