תרבות ופנאי

לא תאמינו מה עושה היום כוכב להקת הבנים מהניינטיז

כוכב להקת הבנים הפופולרית של סוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, חזר להופיע במקום הכי לא צפוי. צפו בסרטון
מערכת ice | 
להקת הבנים אנסינק (צילום יוטיוב NSYNC)
להקת הבנים "אנסינק" הייתה אחת מלהקות הבנים הפופולריות ביותר בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים.
היא גם הייתה הלהקה שגילתה לנו לראשונה את הזמר המצליח ג'סטין טימברלייק, שפיתח קריירת סולו מרשימה ומעוררת הערצה. שאר חברי הלהקה פחות הצליחו באור הזרקורים, אחד מהם הוא כריס קירקפטריק.
כיום קירקפטריק מנסה להרוויח קצת כסף בהופעות קטנות, ולאחרונה הוא אף תועד מופיע בפני קהל בחינם בקניון מקומי בארצות הברית. המעריצה שתיעדה אותו סיפרה כי ישנן מספר הופעות שתוכננו לו בקיץ בקניונים שונים ברחבי המדינה. המעריצים הגיבו בהתרגשות לסרטון, אחד מהם כתב: "או מיי גאד, סיבובי הופעות בקניון חזרו". מעריצה אחרת כתבה "לא אכפת לי אם הוא מופיע בחניה של וולמארט, אני שם".
 
@bringbacknsync Starting the week with “Pop” from yesterday’s @pop2000tour! Get the end the week with some other faves too! Check back then… #nsync #chriskirkpatrick #otown #pop2000tour #pop #livemusic ♬ original sound - Lauren

בחודש שעבר לאנס באס, כוכב להקת הבנים "אנסינק" (הלהקה שפרסמה לראשונה את ג'סטין טימברלייק), חשף למי הוא מתכוון להצביע בבחירות לנשיאות ארצות הברית.
בסרטון שהעלה לאנס לחשבון הטיקטוק שלו פרסם הזמר שהוא נפגש עם קמלה האריס ושהם מתכוונים לומר לטראמפ "ביי ביי ביי", כמו הלהיט המפורסם של הלהקה משנת 2000. בסרטון לאנס שואל את קמלה: "מה אנחנו מתכוונים לומר לטראמפ בנובמבר?", ואז עונים יחד "ביי ביי ביי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה