ויראלי

פאולה רוזנברג יוצאת להגנת השחקנית המותקפת: "תעזבו אותה בשקט"

פאולה רוזנברג יוצאת להגנתה של אלונה סער, בתו של השר הטרי בממשלה ,גדעון סער, ומנצלת את ההזדמנות לבקר בן מפורסם אחר של פוליטיקאי: "נדבקים להורים שלהם כמו סלוטייפ", רמזה המגישה על יאיר נתניהו והבהירה את יחסה להוריה

מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג יוצאת להגנת בתו של גדעון סער, השחקנית אלונה סער, שסופגת ביקורת קשה ברשת על החלטת אביה להצטרף לממשלה. רוזנברג, שהעלתה פוסט באינסטגרם תחת הכותרת "תעזבו את אלונה בשקט", כתבה: "מה הקטע הזה לצפות מאלונה סער להגיב על המהלכים הפוליטיים של אבא שלה? זה לא רק מוזר, זה תוקפני. וסחתיין על האיפוק שהיא מגלה", חיזקה רוזנברג את כוכבת "המפקדת".
מגישת קשת 12 לשעבר, ניצלה את ההזדמנות גם כדי לדבר על "בן של" פחות חביב עליה והשוותה בין בתו של סער לבנו של בנימין נתניהו, יאיר, ושלחה לעברו עקיצה: "בזמן שילדים אחרים של פוליטיקאים נדבקים להורים שלהם כמו סלוטייפ, מנצלים את המעמד של ההורה כדי להיות שופרות ולקבל תשומת-לב, אלונה מתרחקת מכל זה ובנתה קריירה מצליחה משלה. ועדיין, היא לא מהססת להביע את דעותיה הפוליטיות, אפילו אם זה לא מסתדר עם מה שאבא שלה מקדם או אומר. כמה ילדים של פוליטיקאים אתם מכירים שמעזים לא ליישר קו עם ההורה בפומבי?".
 
רוזנברג המשיכה בביקורת על הצעד של גדעון סער אותו כינתה "החלטה אומללה" והדגישה את ההפרדה בין הורים לילדים: "אני אישית בחיים לא הייתי רוצה להצטדק על הבחירות של אבא שלי או של אמא שלי. ולכן לא אדרוש זאת מאחרים", סיכמה המגישה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה מי? איזה מין שם זה פאולה? יהודיה? (ל"ת)
    סקרן 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    פאולה רוזנברג
    רות יהל 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פאולה צודקת בהחלט.
    סגור