נדל"ן ותשתיות

פאולה רוזנברג משתפת בחדשות מרגשות מקפריסין: "חמסה"

מנחת הטלוויזיה שהפכה עם בעלה ליאון רוזנברג לסוג של יזמת נדל"ן בקפריסין, מתעדת כעת את הדירה החדשה שלה בלרנקה ומעדכנת למי היא הולכת להשכיר אותה: "עכשיו אני מרהטת אותה" 

מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום אינסטגרם/ פאולה רוזנברג)
פאולה וליאון רוזנברג עזבו כידוע את ישראל לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל ומאז הם משתפים את החיים החדשים שלהם בלרנקה, קפריסין.
"קנינו דירה להשקעה בלרנקה שבקפריסין, בזמנו, בעזרת קצת חסכונות שהצלחנו לצבור (והיו מספיקים בקושי למקדמה עבור דירה בישראל)," סיפר ליאון לפני כשלושה חודשים. "דירה חדשה ושווה, שבתזמון קוסמי באותה שבת שחורה עמדה מרוהטת קומפלט ומוכנה להשכרה. והיא הפכה להיות הבית הזמני שלנו, מקום שבו נוכל לעכל את האובדן ולהתאושש מהמכה שנפלה עלינו, עד שהכל יירגע".
רוזנברג, שמינף את המעבר גם לקריירה חדשה, הפך מאז ליועץ להשקעות נדל"ן בקפריסין ואף רכש עם פאולה דירה נוספת להשקעה בלרנקה. "עשינו מהלך כלכלי - יש לנו מיזמי פעילות בלרנקה, יש נדל"ן, אנחנו מושקעים בכל מיני מיזמים", סיפרה פאולה לפנאי פלוס בעבר. "ליאון מלווה משקיעים - הוא רואה חשבון וכלכלן".
  
מתוך חשבון האינסטגרם של פאולה רוזנברג paularosenberg@
כעת, פאולה מעדכנת בחדשות הנד"לניות שלה מקפריסין בווידאו המציג את הדירה שהזוג רכש בלרנקה, למטרות השקעה: "מרגש. קיבלנו את המפתח לדירה שקנינו. We walk our talk ליאון מדבר מהניסיון שלנו על ההזדמנויות לקניית דירה בקפריסין במחיר שלא מקבלים במקומות אחרים ועכשיו אני מרהטת אותה (בקפריסין משכירים דירות מרוהטות) ואז אתפנה למצוא לה את השוכרים הכי טובים שיש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר אפילו הפסיקו להגיב לכתבות על המשעממת הזו
    אסף לוץ 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה מיותרת. כמו פאולה
    סגור