ויראלי

פאולה רוזנברג: "לא חסרה לי העבודה עם ליאון"

פאולה רוזנברג התראיינה לאתר Pplus ושיתפה: "לא חסר לי העניין של לעבוד עם ליאון. מאז שאנחנו לא בדינמיקה על המסך, יש לנו יותר זמן וחופש להעמיק את האינטימיות בקשר האמיתי שלנו"
רוני שיינר |  5
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
תוכנית הבוקר המשותפת של פאולה וליאון רוזנברג הופסקה לפני תשעה חודשים. השבעה באוקטובר ושינוי לוח השידורים בכלל הערוצים הביאו לירידת התוכנית, והם מצדם עלו על מטוס ועזבו את ישראל לטובת מגורים ועבודה בקפריסין. 
במהלך ראיון לעיתונאי בר זגה מאתר Pplus, שיתפה רוזנברג: "התוכנית הספציפית של 'פאולה וליאון' כרגע לא חסרה לי. לא חסר לי העניין של לעבוד עם ליאון, אני חושבת שהרווחתי ביושר, וגם הוא, שנקבל חופשה הדדית מקצועית לעשות דברים לבד. מאז שאנחנו לא בדינמיקה על המסך יש לנו יותר זמן וחופש להעמיק את האינטימיות בקשר האמיתי שלנו". 
רוזנברג הוסיפה: "כשיש לך תוכנית יומית ואתה כל יום עובד על התכנים, ואתה עובד עם הבנאדם שהוא במקרה גם בן הזוג שלך, אז גם בערב רוב השיחות שלנו הן על התכנים של מחר, ועל מה שהיה בתוכנית של היום, כי זה האינרציה. פתאום נולדה לנו אחרי 20 שנות זוגיות דינמיקה חדשה". 
נזכיר, כי לפני חודש חשף ליאון את העבודה החדשה שלו בנדל"ן, במסגרת פוסט שפרסם בפייסבוק, בו כתב: "החיים נתנו לי כאפה מצלצלת וחזקה. הכל בוטל בבת אחת. בבום שהשאיר אותי חסר נשימה ומודאג". הוא הוסיף: "ראיתי את הקסם שיש בקפריסין, והבנתי שיש לי הזדמנות להתחבר לתשוקה שמלווה אותי שנים ושעד אותו יום עסקתי בה רק להשקעות אישיות: השקעות נדל"ן. החלטתי להפוך את זה לעסק: ללוות באופן אישי ישראלים שרוצים להשקיע בקפריסין". 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פאולה רוזנברג
    אלונה אלון 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו הקהל הכי מאושרים שלא רואים אותך על המסך היית מרושעת תוקפנית וולאגרית מנופחת בוטה .חסרת תרבות את היית העונש של שעות הבוקר תענוג שאת לא במסך יותר והאמת תשארי איפה שאת נהדר את כלום ושום כלום
    סגור
  • 4.
    ??
    מימי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה וליאון אתם כמו מחלה כרונית אי אפשר לחיות איתכם וגם לא למות רק סבל צאו לנו מי החיים
    סגור
  • 3.
    פאולה
    מירי שולברג 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בסדר גם לנו אתם לא חסרים על המסך
    סגור
  • 2.
    עוד בטחוניסטית מהסלבס הדיעות שלכם לא מענינות אף אחד תפנ (ל"ת)
    אור 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    עוד בטחוניסטית מהסלבס הדיעות שלכם לא מענינות אף אחד תפנ (ל"ת)
    אור 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור