ויראלי

פאולה רוזנברג חושפת: "הרגשתי האדם הכי גרוע בעולם"

המגישה חשפה: "לפני שבוע שיתפתי חברה במריבה שהייתה לי עם ליאון. הרגשתי מרוקנת וחיפשתי אוזן קשבת. 'תגידי תודה שיש לך בן זוג לריב איתו, את בת מזל', היא אמרה. 'תסתכלי על החיובי, על זה שאת יכולה לריב עם ליאון, כי יש נשים שהיו רוצות לריב עם בן הזוג אבל הוא במילואים והן לא יכולות אפילו ליצור קשר'"
מערכת ice |  2
פאולה וליאון רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 לשעבר, פאולה רוזנברג כתבה אמש בסטורי ששיתפה (שני) עם 78 אלף עוקביה את דעתה על השאלה: "קרה לך פעם שחברה אמרה לך 'הכל לטובה' והתחשק לך לצרוח? או שמישהו אמר לך  לראות את חצי הכוס המלאה והיה בא לך לשפוך עליו כוס מלאה ולא חצי?".
רוזנברג הסבירה: "אם כן, אם אמירות חיוביות כאלו גורמות לך לעצבים ורק גורמות לך להיות יותר שלילית, יש לזה שם לתופעה הזו. כשאני גיליתי את זה. זה שינה לי את החיים. קוראים לזה 'חיוביות רעילה'. להיות יותר מדי חיובי זה שלילי. זה לגמרי שלילי".

היא המשיכה: "בתקופה המורכבת הזו שהמלחמה משפיעה על כולנו ועל המצב רוח של כולנו ואנחנו צריכות לשמור על אנרגיה, לפעמים כשאת שומעת הרבה משפטים כמו 'מי יכול עלינו', 'צריך להיות חזקים', 'הכל לטובה', 'גוד ווייבס אונלי', 'יחד ננצח',  לפעמים המסרים האלה שמגיעים מכוונות טובות יכולים להיות רעל לבריאות שלך".
היא חשפה: "לפני שבוע שיתפתי חברה במריבה שהייתה לי עם ליאון. הרגשתי מרוקנת וחיפשתי אוזן קשבת. 'תגידי תודה שיש לך בן זוג לריב איתו, את בת מזל', היא אמרה. 'תסתכלי על החיובי, על זה שאת יכולה לריב עם ליאון, כי יש נשים שהיו רוצות לריב עם בן הזוג אבל הוא במילואים והן לא יכולות אפילו ליצור קשר'".
"השתתקתי והשתנקתי והרגשתי האדם הכי גרוע בעולם", הסבירה לסיום. "כזו שלא אכפת לה מהמילואימניקים הגיבורים ומהנשים שלהן. וזה ממש לא נכון! ברור שכוונותיה של החברה היו טובות, אבל ההשוואה הזו גרמה לי לתחושה מאוד שלילית, כאילו אין לי שום זכות להיות עצובה או מתוסכלת כי לאחרות יותר קשה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה
    מאיר 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצידי את יכולה להרגיש רע כל הזמן את חושבת שזה מעניין את החתול שלי חוץ מזה. את לא שייכת לעם ישראל היהודית ואת פשוט כלום כמו החברים שלך אז תתקדמי.
    סגור
  • 1.
    הזוג שפנים האלה - ברח מיד ב7/10 לקפריסין אפשר להבין מדו
    מיכל 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע חשוב לכם לדווח על כל פלוץ או הגיג מטופש שלבה? זה רק מאשש את ההנחה שהשמאלנים שכל כך הפגינו נגד דיקטטורה כביכול ורצון לשנות ברחו בהמוניהם מיד עם המלחמה. חבורת לוזרים לכאורה. יאללה לא מעוניינים לשמוע עליהם. ירדו מהארץ סבבה . דתכתבי ביוונית או בקפריסאית לא בעיברית ואל תקבלי שקל מהארץ נצלנית .. ככה כל המחנה שלך מכת הרלב לכאורה
    סגור